Ανέβηκαν και τα νέα δρομολόγια των τροποποιημένων γραμμών. Τα σχόλια δικά σας :
619 (πρωην Β8) : Όπως πρόβλεψα, εφαρμόσθηκε το απαισιόδοξο σενάριο με συχνότητες 20/20/25 και ... ένα όχημα ανά 50λεπτο τις Κυριακές. Σαφέστατα χειρότερη υπηρεσία σε σχέση με το παλιό Β8.
501/527 : "Σφαγή" στην κυριολεξία. Όλη η πρωϊνή "αιχμή" με ΕΝΑ όχημα και για τις δύο γραμμές μέχρι τις 08:00 !! Και συχνότητες 45-50 λεπτά! Μένει μια μισάωρη λειτουργία ανά γραμμή για τις ώρες 08:00 - 18:00 και μετά, ξανά τα ιδια (ένα όχημα για δύο γραμμές) και λήξη συγκοινωνίας στις 22:15. Ας μη μιλήσουμε για το ΣΚ που η συγκοινωνία θα διεξάγεται 06:30 - 20:30, το μεν Σάββατο με δύο οχήματα, τη δε Κυριακή με ένα όχημα και 50λεπτο ανα γραμμή.
Δεν γνωρίζω, βέβαια, τί επιβατική κίνηση είχαν οι δύο αυτές γραμμές, αλλά πρόκειται για δείγμα απαξίωσης της τοπικής - τροφοδοτικής συγκοινωνίας και - άλλη μια - επιβεβαίωση των επικριτών της κατάργησης των ακτινικών γραμμών προς το κέντρο της Αθήνας.
Η μόνη λύση μετακίνησης για τους κατοίκους της περιοχής είναι, αναγκαστικά πλέον, η πεζοπορία μέχρι το σταθμό ΚΑΤ ή προς τη Λεωφ. Ειρήνης ώστε να πάρουν το Α8.
444 : Επαναχρησιμοποίηση των οχημάτων της γραμμής (με πρόσθεση βάρδιας) και συχνότηες 25/30 (ας πούμε νορμάλ) οπωσδήποτε βελτιωμένες σε σχέση με το παλιό 444 και τα 45λεπτα. Στα σύν η προώθηση της λειτουργίας της γραμμής και τις Κυριακές με ομαλές συχνότηες (40-45) για το γεγονός ότι μέχρι πρότινος δεν είχε απολύτως καμία συγκοινωνιακή κάλυψη η διαδρομή αυτή. Να δούμε πώς θα περπατήσει (αισιοδοξώ ότι σύντομα θα χρειαστεί αύξηση δρομολογίων)
619 (πρωην Β8) : Όπως πρόβλεψα, εφαρμόσθηκε το απαισιόδοξο σενάριο με συχνότητες 20/20/25 και ... ένα όχημα ανά 50λεπτο τις Κυριακές. Σαφέστατα χειρότερη υπηρεσία σε σχέση με το παλιό Β8.
501/527 : "Σφαγή" στην κυριολεξία. Όλη η πρωϊνή "αιχμή" με ΕΝΑ όχημα και για τις δύο γραμμές μέχρι τις 08:00 !! Και συχνότητες 45-50 λεπτά! Μένει μια μισάωρη λειτουργία ανά γραμμή για τις ώρες 08:00 - 18:00 και μετά, ξανά τα ιδια (ένα όχημα για δύο γραμμές) και λήξη συγκοινωνίας στις 22:15. Ας μη μιλήσουμε για το ΣΚ που η συγκοινωνία θα διεξάγεται 06:30 - 20:30, το μεν Σάββατο με δύο οχήματα, τη δε Κυριακή με ένα όχημα και 50λεπτο ανα γραμμή.
Δεν γνωρίζω, βέβαια, τί επιβατική κίνηση είχαν οι δύο αυτές γραμμές, αλλά πρόκειται για δείγμα απαξίωσης της τοπικής - τροφοδοτικής συγκοινωνίας και - άλλη μια - επιβεβαίωση των επικριτών της κατάργησης των ακτινικών γραμμών προς το κέντρο της Αθήνας.
Η μόνη λύση μετακίνησης για τους κατοίκους της περιοχής είναι, αναγκαστικά πλέον, η πεζοπορία μέχρι το σταθμό ΚΑΤ ή προς τη Λεωφ. Ειρήνης ώστε να πάρουν το Α8.
444 : Επαναχρησιμοποίηση των οχημάτων της γραμμής (με πρόσθεση βάρδιας) και συχνότηες 25/30 (ας πούμε νορμάλ) οπωσδήποτε βελτιωμένες σε σχέση με το παλιό 444 και τα 45λεπτα. Στα σύν η προώθηση της λειτουργίας της γραμμής και τις Κυριακές με ομαλές συχνότηες (40-45) για το γεγονός ότι μέχρι πρότινος δεν είχε απολύτως καμία συγκοινωνιακή κάλυψη η διαδρομή αυτή. Να δούμε πώς θα περπατήσει (αισιοδοξώ ότι σύντομα θα χρειαστεί αύξηση δρομολογίων)