(04-12-2014, 04:00 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Και οι αλλαγές στα Βόρεια είναι πλέον αναρτημένες. Πιο συγκεκριμένα:
Το Β8 μετονομάζεται σε 619 και θα καταλήγει μέχρι τον Σταθμό "Άνω Πατήσια". Κίνηση αναμενόμενη και λογική.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A976%CE%...nline=true
Το 444 φεύγει από Χαλάνδρι και πάει στον Σταθμό "Ειρήνη". Όπως ακριβώς είχε δημοσιευτεί στον τύπο πριν κάποιο καιρό.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%9C...nline=true
Το 501 μετονομάζεται σε "ΠΕΥΚΗ - ΜΑΡΟΥΣΙ" (από "ΠΕΥΚΗ - ΜΑΡΟΥΣΙ Α") και αλλάζει μερικώς η διαδρομή του.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%91...nline=true
Το 527 πάει Νερατζιώτισσα και παιρνει την ονομασία "ΠΕΥΚΗ - ΣΤ. ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ"
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%94...nline=true
Και τέλος, το 640 αλλάζει αφετηρία και πάει στην οδό Κουντουριώτου, στο Ν. Ηράκλειο.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%99...nline=true
Χρόνοι διαδρομής βάσει αποφάσεων :
- για το Β8/619 65 λεπτά.
- για το 444 90 λεπτά.
- για τα 501/527 30 λεπτά.
Τουτέστιν μεθερμηνευόμενον:
- στο νέο 619 θα αφήσουν λογικά 4 οχήματα με ρυθμό 15/15/15/20 ή 3 οχήματα με ρυθμό 20/20/25 (κλίνω προς το απαισιόδοξο σενάριο, αν κρίνω από τις αλχημείες που έκαναν στα νότια προάστια)
- στο νέο 444 τα τρία οχήματα που έχει θα διέρχονται ανά 30 λεπτά.
- στα 501/527 θα υπάρχει λογικά εναλλάξ αναχώρηση από Ηλιακό Χωριό κάθε 15 λεπτά (ένα όχημα στην κάθε γραμμή).
Το Β8 θα έπρεπε, κατά τη γνώμη μου, να το συνενώσουν με το 605 και να γίνει μια γραμμή "619 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ - ΚΑΤΩ ΠΑΤΗΣΙΑ - ΠΕΡΙΣΣΟΣ" με αφετηρία και τέρμα. Ίδιες συχνότητες έχουν και θα αποφεύγετο η άσκοπή περιπορεία των λεωφορείων γύρω - γύρω από Λ. Ηρακλείου και Αγ. Λαύρας.
Το νέο 444 είναι πολύ καλό σαν σύλληψη ιδέας (έχει καθυστερήσει πολλά χρόνια η σύνδεση του Γαλατσίου με το Στ. Ειρήνη (και συνεπώς τα μεγάλα εμπορικά κέντρα Mall, Avenue, Golden Hall), αλλά με τέτοια συχνότητα θα αποτύχει.
Τα 501/527, πέρα από τη δαιδαλώδη διαδρομή που κάνουν, δεν ξέρω τί επιβατικό κοινό προσελκύουν με τέτοιες συχνότητες (30λεπτα).