20-11-2014, 01:52 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-11-2014, 01:59 AM από mercedes elbo.)
Εκεί που λέγαμε ότι τακτοποιήθηκε η Γλυφάδα με μια γρήγορη και τακτική σύνδεση με το Α3 και η Γ. Λαμπράκη με το 122 μετά από 10μερες ξανά πάλι στα ίδια. Πρακτικά το νεό Α3 είναι το παλιό Β3 και το 122 το Ε22 απλά κάνει παντού στάσεις. Τώρα τον ρόλο του Α3 τον ξαναλαμβάνει το 122 ανά 30' πλέον, λόγω αυξησης χρόνου διαδρομής. Και φυσικά αυτό έχει ως επακόλουθο τον παραλογισμό των στάσεων γύρω από την Πλ. Γλυφάδας όπου δεν ξέρεις που να περιμένεις για να πας πιο γρήγορα. Αν κάτσεις στο ρεύμα προς Πειραιά έχεις το ακανόνιστο 122 που όμως σε πάει γρήγορα και αν δεις το 205 από το φανάρι πας στην στάση επί της Ναπ. Ζέρβα με βόλτα όμως στην Ευρυάλη. To 124 δεν το συζητώ καν. Χρειάζεται 25'-30' για να φτάσει Στ. Ελληνικού. Αν περιμένεις στο ρεύμα προς Βούλα ναι μεν έχεις το συχνό Α3 αλλά σε κάνει κυκλάκια από Λαμπράκη και Καραχάλιου οπότε όποιο χρόνο κερδίσεις από την μικρότερη αναμονή τον χάνεις λόγω μεγάλης διαδρομής.
Ενημέρωση προς τους δήμους από τον ΟΑΣΑ υπήρξε. Μάλιστα έχουν ανέβει και στο διαδίκτυο οι επιστολές του ΟΑΣΑ προς του Δήμους Ελληνικού-Αργυρούπολης και Φυλής. Στον Δήμο Αργυρούπολης-Ελληνικού όμως το Δημοτικό Συμβούλιο λίγο πριν εφαρμοσθούν οι αλλαγές έκανε ψήφισμα διαμαρτυρίας όταν γνώριζε επακριβώς από τον Σεπτέμβριο τι θα γινόταν. http://www.tovima.gr/society/article/?aid=648198
Μακάρι!
(19-11-2014, 05:21 PM)Citaro Έγραψε: Καλά, δεν παίζονται στον ΟΑΣΑ!! Δυό στενά περπάτημα είναι η Σοφίας Βέμπο από τη Βουλιαγμένης, τόσος κόσμος χαλάστηκε από τη μή εξυπηρέτησή της με λεωφορεία;;;
Όποια π@π@ριά μας πεί ο Δήμαρχος, εμείς να την υλοποιήσουμε! Τόσον καιρό δεν έγινε διαβούλευση με το Δήμο Γλυφάδας ;;; Δεν είχαν τεθεί υπ' όψιν του οι επικείμενες αλλαγές; Δεν εκφράστηκε γνώμη από το Δήμο; Έπρεπε δηλαδή να έρθει τούμπα η συγκοινωνία και σε δέκα μέρες μέσα να ξαναέρθει τούμπα;;
Όλο το σκηνικό δείχει ότι α) είτε ο ΟΑΣΑ δρα τελείως αυθαίρετα χωρίς να ρωτάει κανέναν και μετά δέχεται πολιτικές πιέσεις να πάρει πίσω τις αποφάσεις του είτε β) δεν ξέρει η δεξιά τί ποίει η αριστερά και γίνονται προχειροδουλειές, έτσι για να παίζουμε.
Μόνο το κόστος των αυτοκόλλητων στις στάσεις να αναλογιστεί κανείς, και τα συνεργεία που θα (ξανα)βγούν στο δρόμο να κάνουν τις αλλαγές, είναι αρκετά για τους αρχίσεις στις κλωτσιές.
Ενημέρωση προς τους δήμους από τον ΟΑΣΑ υπήρξε. Μάλιστα έχουν ανέβει και στο διαδίκτυο οι επιστολές του ΟΑΣΑ προς του Δήμους Ελληνικού-Αργυρούπολης και Φυλής. Στον Δήμο Αργυρούπολης-Ελληνικού όμως το Δημοτικό Συμβούλιο λίγο πριν εφαρμοσθούν οι αλλαγές έκανε ψήφισμα διαμαρτυρίας όταν γνώριζε επακριβώς από τον Σεπτέμβριο τι θα γινόταν. http://www.tovima.gr/society/article/?aid=648198
(19-11-2014, 10:14 PM)georgio Έγραψε: Μήπως μας άκουσαν και το πήραν πίσω; Την απόφαση δεν την εμφανίζει στη διαύγεια!
Μακάρι!