10-11-2014, 08:11 PM
Προφανώς! Με το να πυκνώνει μια γραμμή από 10 σε 9 λεπτά στην αιχμή και μια άλλη από τα 35 στα 30 (χοντρικα) και να αραιώνουν ένα σωρό άλλες δεν καταφέρνουμε σπουδαία πράγματα! Η ιδια η πρόσβαση στο μετρό υποβαθμίζεται, το μετρό το οποίο εξακολουθεί κιόλας τα πιο αραια δρομολόγια στο νότιο τμήμα και τον υπερβολικό φόρτο στην μπλε γραμμή.
(10-11-2014, 11:44 AM)Citaro Έγραψε: Βλέποντας τα νέα δρομολόγια, τα όποια οχήματα κόπηκαν λόγω της αναδιάρθρωσης , δεν επαναχρησιμοποιήθηκαν για την αύξηση των συχνοτήτων διέλευσης. Συνεπώς, τα περί "αύξησης" της αποδοτικότητας του δικτύου, για τα οποία επαίρεται ο ΟΑΣΑ, είναι φούμαρα (για αλλη μια φορά).