30-10-2014, 06:53 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 30-10-2014, 06:54 PM από N1Ellinikou.)
(30-10-2014, 06:34 PM)nikosnikaia Έγραψε: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ
Β8
Σημερινή κατάσταση:
Β8 : ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ-Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ-ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
Το Β8 προέκυψε με την ίδρυση των γραμμών-κορμών το 1995,και πάντοτε ήταν μια γραμμή που δεν δικαιολογούσε την ένταξη της στους κορμούς καθώς ούτε ιδιαίτερη επιβατική κίνηση παρουσίαζε, ούτε λειτουργούσε ποτέ με καλές συχνότητες διέλευσης.
Επιγραμματικά:
-Χαμηλή επιβατική κίνηση
-Επιβάρυνση οδικών αξόνων με ήδη μεγάλη φόρτιση από οχήματα [Πατησίων]
-Χαμένος χρόνος στο τμήμα Α. Πατήσια-Πολυτεχνείο [καθώς το κύριο έργο της είναι να “φέρει” τους κατοίκους της Μεταμόρφωσης κοντά στα ΜΜΜ σταθερής τροχιάς] και όχι να επιβαρύνει το κέντρο
ΠΡΟΤΑΣΗ
Τροποποίηση και μετονομασία της γραμμής Β8 σε…..
619 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ-ΣΤ.ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΩΝ[κυκλική]
(...)
Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα στον ημερήσιο τύπο, τα οποία έιχαν ως πηγή τον ίδιο τον ΟΑΣΑ, το Β8 θα κοπεί στα Άνω Πατήσια. Η απόφαση είναι δηλαδή ειλημμένη.
ΥΓ: Η Γ' Σεπτεμβρίου δεν είναι Συγγρού για να αποκαλεσθεί ως ''ταχεία λεωφόρος''... Αστική λεωφόρος είναι με χαμηλά όρια ταχύτητας (κατά τον ΚΟΚ πάντα).