30-10-2014, 06:34 PM
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ
Β8
Σημερινή κατάσταση:
Β8 : ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ-Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ-ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
Το Β8 προέκυψε με την ίδρυση των γραμμών-κορμών το 1995,και πάντοτε ήταν μια γραμμή που δεν δικαιολογούσε την ένταξη της στους κορμούς καθώς ούτε ιδιαίτερη επιβατική κίνηση παρουσίαζε, ούτε λειτουργούσε ποτέ με καλές συχνότητες διέλευσης.
Επιγραμματικά:
-Χαμηλή επιβατική κίνηση
-Επιβάρυνση οδικών αξόνων με ήδη μεγάλη φόρτιση από οχήματα [Πατησίων]
-Χαμένος χρόνος στο τμήμα Α. Πατήσια-Πολυτεχνείο [καθώς το κύριο έργο της είναι να “φέρει” τους κατοίκους της Μεταμόρφωσης κοντά στα ΜΜΜ σταθερής τροχιάς] και όχι να επιβαρύνει το κέντρο
ΠΡΟΤΑΣΗ
Τροποποίηση και μετονομασία της γραμμής Β8 σε…..
619 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ-ΣΤ.ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΩΝ[κυκλική]
Οφέλη από την πρόταση:
1. Κέρδος οχημάτων για την εταιρεία ΧΩΡΙΣ ΑΠΩΛΕΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ
2. Αποσυμφόρηση της οδού Πατησίων
3. Μείωση-Εξάλειψη καθυστερήσεων στην νέα γραμμή καθώς θα κινείται επι το πλείστον σε οδούς με μειωμένη κίνηση οχημάτων σε σχέση με την σημερινή κατάσταση λειτουργίας
4. Τροφοδότηση των ΜΜΜ σταθερής τροχιάς και εκμάθηση του επιβατικού κοινού στην διαλειτουργικότητα ( συνδυαστική λειτουργία ) των ΜΜΜ
5. Κατάργηση της ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗΣ αφετηριας επι της Γ'Σεπτεμβρίου,καθώς το όχημα καταλαμβάνει ΛΩΡΙΔΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ σε ταχεία λεωφόρο!!!!!!
Προτεινόμενη πορεία διαδρομής 619:
Ζέας [ΑΦΕΤΗΡΙΑ-ΤΕΡΜΑ] – Δερβενίων – Ποσειδώνος – Σάμου – Φωκίδος –Αναγεννήσεως – Πλαστήρα – Τρωάδος – Δεκελείας – Χαλκίδος – Πατησίων –Δημητρακοπούλου – Μαβίλη – Πατησίων – Χαλκίδος – Δεκελείας – Ξενόπουλου –Καμπούρογλου – Πλαστήρα – Λάρνακος – Αναγεννήσεως – Αθηνάς –Αλεξανδρουπόλεως – Ζέας [ΑΦΕΤΗΡΙΑ-ΤΕΡΜΑ]
Β8
Σημερινή κατάσταση:
Β8 : ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ-Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ-ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
Το Β8 προέκυψε με την ίδρυση των γραμμών-κορμών το 1995,και πάντοτε ήταν μια γραμμή που δεν δικαιολογούσε την ένταξη της στους κορμούς καθώς ούτε ιδιαίτερη επιβατική κίνηση παρουσίαζε, ούτε λειτουργούσε ποτέ με καλές συχνότητες διέλευσης.
Επιγραμματικά:
-Χαμηλή επιβατική κίνηση
-Επιβάρυνση οδικών αξόνων με ήδη μεγάλη φόρτιση από οχήματα [Πατησίων]
-Χαμένος χρόνος στο τμήμα Α. Πατήσια-Πολυτεχνείο [καθώς το κύριο έργο της είναι να “φέρει” τους κατοίκους της Μεταμόρφωσης κοντά στα ΜΜΜ σταθερής τροχιάς] και όχι να επιβαρύνει το κέντρο
ΠΡΟΤΑΣΗ
Τροποποίηση και μετονομασία της γραμμής Β8 σε…..
619 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ-ΣΤ.ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΩΝ[κυκλική]
Οφέλη από την πρόταση:
1. Κέρδος οχημάτων για την εταιρεία ΧΩΡΙΣ ΑΠΩΛΕΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ
2. Αποσυμφόρηση της οδού Πατησίων
3. Μείωση-Εξάλειψη καθυστερήσεων στην νέα γραμμή καθώς θα κινείται επι το πλείστον σε οδούς με μειωμένη κίνηση οχημάτων σε σχέση με την σημερινή κατάσταση λειτουργίας
4. Τροφοδότηση των ΜΜΜ σταθερής τροχιάς και εκμάθηση του επιβατικού κοινού στην διαλειτουργικότητα ( συνδυαστική λειτουργία ) των ΜΜΜ
5. Κατάργηση της ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗΣ αφετηριας επι της Γ'Σεπτεμβρίου,καθώς το όχημα καταλαμβάνει ΛΩΡΙΔΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ σε ταχεία λεωφόρο!!!!!!
Προτεινόμενη πορεία διαδρομής 619:
Ζέας [ΑΦΕΤΗΡΙΑ-ΤΕΡΜΑ] – Δερβενίων – Ποσειδώνος – Σάμου – Φωκίδος –Αναγεννήσεως – Πλαστήρα – Τρωάδος – Δεκελείας – Χαλκίδος – Πατησίων –Δημητρακοπούλου – Μαβίλη – Πατησίων – Χαλκίδος – Δεκελείας – Ξενόπουλου –Καμπούρογλου – Πλαστήρα – Λάρνακος – Αναγεννήσεως – Αθηνάς –Αλεξανδρουπόλεως – Ζέας [ΑΦΕΤΗΡΙΑ-ΤΕΡΜΑ]