(27-10-2014, 01:35 PM)antonis Έγραψε: Αυτό που γράφεις ισχύει, γι' αυτό τόνισα εξαρχής την ανάγκη τήρησης των δρομολογίων. Ωστόσο, από τη στιγμή που δεχόμαστε ότι κάτι τέτοιο είναι αδύνατο, το ίδιο συμβαίνει και αν πάω να πάρω το Ε22 ή το 220 ή όποιο άλλο δρομολόγιο, από το Ευαγγελισμό, το Ελληνικό, ή από το κέντρο.
Η διαφορά μας είναι, όμως, ότι είναι πιο πιθανή η τήρηση των δρομολογίων όταν αυτά ξεκινούν από κάποιον περιφερειακό σταθμό μετεπιβίβασης, αφού θα κάνουν μικρότερη διαδρομή αποφεύγοντας μάλιστα το κέντρο με τα γνωστά προβλήματα.
Η καθημερινή εμπειρία μου δείχνει ότι (εκτός από τις περιπτώσεις που το κέντρο κλείνει για διάφορους φαιδρούς λόγους) τα προγραμματισμένα δρομολόγια δεν τηρούνται οχι λόγω κυκλοφοριακών συνθηκών, αλλά λόγω έλλειψης οχημάτων/οδηγών. Που σημαίνει ότι γίνεται προγραμματισμός με λάθος δεδομένα. Αυτό ούτε το δέχομαι, ούτε είναι ανώτερη βία, ούτε είναι αδύνατο να αλλάξει και δεν σχετίζεται με τη μεταφορά αφετηριών εκτός κέντρου.
Ειδικά τα τελευταία 3 χρόνια, λόγω κρίσης, ο κυκλοφοριακός φόρτος στις οδικές αρτηρίες είναι απόλυτα προβλέψιμος, όλες τις ώρες της ημέρας και ο προβλεπόμενος χρόνος δρομολογίων είναι επαρκής.
Ο "αχταρμάς" δημιουργείται από την κατά βούληση τροποποίηση (από τον σταθμάρχη) κάποιων δρομολογίων, όταν λείπει βάρδια. Και ούτε καν εκεί δεν υπάρχει σταθερότητα.
Πχ στο 235 λείπει ΚΑΘΕ μέρα ένα όχημα το πρωϊ. Ο ένας σταθμάρχης βγάζει δρομολόγια 09:10 09:25 09:40 09:55, ο άλλος σταθμάρχης τα βγάζει 09:09 09:28 09:47 10:00, ο επόμενος 09:09 09:22 09:38 09:55. Υπ΄ όψιν ότι το πρόγραμμα λεει 09:09 09:22 09:34 09:47 10:00.
Αφού η βάρδια λείπει στάνταρ, γιατί δε συμφωνούν να βγάλουν ΕΝΑ πλάνο δρομολόγησης να τηρείται καθημερινά, να ξέρουμε κι εμείς πότε να πάμε στη στάση; Αν δεν λυθούν αυτά τα τριτοκοσμικά, ούτε τηλεματικές, ούτε σταθμοί μετεπιβίβασης βοηθάνε την κατάσταση. Ούτε μπορούν να τα ρίχνουν στην "κίνηση" (που δεν υπάρχει ή που έχει προβλεφθεί στο χρόνο δρομολογίου)
ΥΓ : Η επόμενη πατάτα θα γίνει με τα δρομολόγια του 164 (νέο Α4). Του έχουν δώσει χρόνο μόλις 56' , όταν το παλιό Α4 είχε 110'.
Αφαιρώντας 22' Αγ. Δημήτριος - Ακαδημία και άλλα 23' Ακαδημία - Αγ. Δημήτριος (σύνολο 45' - τόσο θέλουν κατά Μ.Ο. τα λεωφορεία σήμερα) θα έπρεπε να είναι 65' το δρομολόγιο και όχι 56' . Αντιλαμβάνεσαι τί έχει να γίνει από 01/11. Μετά θα έρθουν και θα λένε ότι φταίει η "κίνηση", οι ταρίφες έξω από το Mall, η λακούβα στη Γούναρη ή το φανάρι στον Αγ. Τρύφωνα. ....