27-10-2014, 01:35 PM
Αυτό που γράφεις ισχύει, γι' αυτό τόνισα εξαρχής την ανάγκη τήρησης των δρομολογίων. Ωστόσο, από τη στιγμή που δεχόμαστε ότι κάτι τέτοιο είναι αδύνατο, το ίδιο συμβαίνει και αν πάω να πάρω το Ε22 ή το 220 ή όποιο άλλο δρομολόγιο, από το Ευαγγελισμό, το Ελληνικό, ή από το κέντρο.
Η διαφορά μας είναι, όμως, ότι είναι πιο πιθανή η τήρηση των δρομολογίων όταν αυτά ξεκινούν από κάποιον περιφερειακό σταθμό μετεπιβίβασης, αφού θα κάνουν μικρότερη διαδρομή αποφεύγοντας μάλιστα το κέντρο με τα γνωστά προβλήματα. Για παράδειγμα μια φορά στον Ευαγγελισμό μια κυρία που περίμενε με τις ώρες έλεγε αγανακτισμένη ότι όλο το 250 περνάει και κανένα άλλο λεωφορείο. Λογικό να το βλέπει έτσι, γιατί το 250 έχει λιγότερες πιθανότητες να κολλήσει και περνούσε στην ώρα του, ενώ το λεωφορείο που περίμενε αυτή προφανώς είχε φρακάρει κάπου στην κίνηση.
Και για να επανέλθω στο εξωτερικό, τα δρομολόγια τηρούνται μεν γενικώς, όχι όμως και κατά τις ώρες αιχμής. Η διαφορά είναι οτι οι Γερμανοί θα σου πουν λυπούμαστε συγγνώμη, ενώ οι Γάλλοι δεν θα σου πουν τίποτα. Στην Ελλάδα άστο καλύτερα.... το αποτέλεσμα πάντως είναι το ίδιο.
Η διαφορά μας είναι, όμως, ότι είναι πιο πιθανή η τήρηση των δρομολογίων όταν αυτά ξεκινούν από κάποιον περιφερειακό σταθμό μετεπιβίβασης, αφού θα κάνουν μικρότερη διαδρομή αποφεύγοντας μάλιστα το κέντρο με τα γνωστά προβλήματα. Για παράδειγμα μια φορά στον Ευαγγελισμό μια κυρία που περίμενε με τις ώρες έλεγε αγανακτισμένη ότι όλο το 250 περνάει και κανένα άλλο λεωφορείο. Λογικό να το βλέπει έτσι, γιατί το 250 έχει λιγότερες πιθανότητες να κολλήσει και περνούσε στην ώρα του, ενώ το λεωφορείο που περίμενε αυτή προφανώς είχε φρακάρει κάπου στην κίνηση.
Και για να επανέλθω στο εξωτερικό, τα δρομολόγια τηρούνται μεν γενικώς, όχι όμως και κατά τις ώρες αιχμής. Η διαφορά είναι οτι οι Γερμανοί θα σου πουν λυπούμαστε συγγνώμη, ενώ οι Γάλλοι δεν θα σου πουν τίποτα. Στην Ελλάδα άστο καλύτερα.... το αποτέλεσμα πάντως είναι το ίδιο.