27-10-2014, 12:45 PM
Σίγουρα όλοι συμφωνούμε ότι είναι απαραίτητη η τήρηση των δρομολογίων. Χρήσιμο θα ήταν να υπάρξουν και οθόνες με τις ώρες αναχώρησης στις αποβάθρες όταν με το καλό προχωρήσει η τηλεματική.
Ωστόσο, για το θέμα των μετεπιβιβάσεων που θίγεις, καλό θα ήταν να γίνει η αντίστοιχη σύγκριση μια εργάσιμη ημέρα, με κίνηση, όπου θα έχει κλείσει το κέντρο από πορεία κλπ. Τότε θα φανεί η αξία της.
Σε κάθε περίπτωση το κέρδος που προκύπτει είναι από τα επιπλέον χιλιόμετρα που θα έκανε το λεωφορείο για να κατέβει στο κέντρο που αντιστοιχούν στο κόστος των καυσίμων και στις εργατοώρες των οδηγών.
Έχοντας ζήσει για αρκετό διάστημα στο εξωτερικό, αλλά και από όλα τα ταξίδια μου, μπορώ να πω ότι αυτό συμβαίνει στις περισσότερες οργανωμένες πόλεις και πράγματι είναι κουραστικό ειδικά για τον τουρίστα που πρέπει να κάνει πολλές διαδρομές σε μια μέρα, μην γνωρίζοντας και καλά το δίκτυο, αλλά είναι η μόνη λύση για να μην υπάρξει χάος και για να κρατηθεί το κόστος χαμηλά. Σκέψου κιόλας ότι στις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις το μετρό είναι παλιό και έχουν γίνει αλλεπάλληλες προσθήκες με αποτέλεσμα η μετεπιβίβαση να είναι μια μικρή περιπέτεια. Τουλάχιστον εδώ οι σταθμοί κατασκευάστηκαν εξαρχής με τη σχετική πρόβλεψη.
Ωστόσο, για το θέμα των μετεπιβιβάσεων που θίγεις, καλό θα ήταν να γίνει η αντίστοιχη σύγκριση μια εργάσιμη ημέρα, με κίνηση, όπου θα έχει κλείσει το κέντρο από πορεία κλπ. Τότε θα φανεί η αξία της.
Σε κάθε περίπτωση το κέρδος που προκύπτει είναι από τα επιπλέον χιλιόμετρα που θα έκανε το λεωφορείο για να κατέβει στο κέντρο που αντιστοιχούν στο κόστος των καυσίμων και στις εργατοώρες των οδηγών.
Έχοντας ζήσει για αρκετό διάστημα στο εξωτερικό, αλλά και από όλα τα ταξίδια μου, μπορώ να πω ότι αυτό συμβαίνει στις περισσότερες οργανωμένες πόλεις και πράγματι είναι κουραστικό ειδικά για τον τουρίστα που πρέπει να κάνει πολλές διαδρομές σε μια μέρα, μην γνωρίζοντας και καλά το δίκτυο, αλλά είναι η μόνη λύση για να μην υπάρξει χάος και για να κρατηθεί το κόστος χαμηλά. Σκέψου κιόλας ότι στις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις το μετρό είναι παλιό και έχουν γίνει αλλεπάλληλες προσθήκες με αποτέλεσμα η μετεπιβίβαση να είναι μια μικρή περιπέτεια. Τουλάχιστον εδώ οι σταθμοί κατασκευάστηκαν εξαρχής με τη σχετική πρόβλεψη.