27-10-2014, 12:38 AM
(26-10-2014, 10:57 PM)georgio Έγραψε: Συμφωνώ ότι καπως πρεπει να εξυπηρειτείται και η Γρ. Λαμπράκη αλλά το Ε22 έχει πολύ κόσμο απο Πλ. Γλυφαδας και για Σαρωνίδα και από Σαρωνίδα. Θα μπορούσε το 122 να στρίβει δεξια όπως το Β3 για να βγαίνει στο φανάρι για Ποσειδώνος και να εξυπηρετεί και την Πλ. Γλυφαδας.
Άμα το 122 κάνει κύκλο μέσω Πλ. Γλυφάδας θα χρειάζεται 15' παραπάνω, 5' στην κατεύθυνση προς Σαρωνίδα και 10' στην κατεύθυνση προς Ελληνικό που θα πρέπει να κάνει διαδρομή Ποσειδώνος-Ναπ. Ζέρβα-Λαζαράκη-Σ. Καράγιωργα-Ποσειδώνος, ενώ η πλειοψηφία των επιβατών θέλει να πάει στο μετρό. Όσοι θέλουν να κάνουν μετεπιβίβαση προς Πειραιά/Συγγρού μπορούν να κατέβουν στη στάση Αγ. Νικολάου για Α1/Α2, όσοι θέλουν 124/128 μπορούν να κάνουν μετεπιβίβαση στην Λαμπράκη και για 205 στην Βουλιαγμένης και όσοι έχουν ως έχουν ως προορισμό την Πλ. Γλυφάδας μπορούν να κατέβουν στην στάση Αγ. Νικολάου που θα έχει 117/120/Α1/Α2 ή εναλλακτικά περπάτημα από την νέα στάση Ζησιμοπούλου μέχρι εκεί. Η μόνη δυνατότητα μετεπιβίβασης που χάνεται από αυτή την αλλαγή είναι προς το 140.
(27-10-2014, 12:05 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Όσο για τα περί ενίσχυσης 206 και 237, ας το δούμε για το πρώτο, γιατί ήδη έχει πολύ πυκνά δρομολόγια και μεγάλο χρόνο διαδρομής. Οπότε με το να επιβαρυνθεί περισσότερο η Δάφνη (περισσότερο χρόνος αναμονής οχημάτων), δεν υπάρχει κέρδος για κανέναν.
Το δεύτερο την ενίσχυση θα τη χρειαστεί και η Δημοτική Συγκοινωνία είναι παραμύθια της χαλιμάς. Η ύπαρξή της άλλωστε θα πρέπει να είναι για να καλύπτει τα κενά της Αστικής (βλ. διαδρομή 155 στην Ηλιούπολη που καταργείται) και όχι για να συνοδεύει το N1 της ΟΣΥ, μην και χάσει το δρόμο.
Το 206 το γνωρίζουν ότι δεν χρειάζεται τόσο χρόνο διαδρομής (στην κατεύθυνση προς Δάφνη στην αιχμή δίνουν 22' ενώ για τον γυρισμό 32') και μάλιστα υπάρχουν φορές που κάθονται και 2 Ν1 του 206 στην Δάφνη! Οπότε, αν κατέβαινε ο χρόνος διαδρομής στα 42' συνολικά από 54' με τα υπάρχοντα 6 οχήματα θα είχαμε 7λεπτο. Το 237 πλέον θα χρειάζεται απαραίτητα ενίσχυση. Η Μαρίνου Αντύπα χάνει γύρω στις 6 διελεύσεις ανά ώρα συνεπώς χρειάζεται GN και επιπλέον όχημα.
Όσο για την Δάφνη πολύ φοβάμαι ότι θα γίνεται χαμός. Αν τύχει και έρθουν 2 206, 2 218 και 1 237 (ειδικά αν είναι αρθρωτό) δεν θα χωράνε με τίποτα.