27-10-2014, 12:05 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 27-10-2014, 12:08 AM από marios.ilioupoli.)
(26-10-2014, 10:57 PM)georgio Έγραψε: Συμφωνώ ότι καπως πρεπει να εξυπηρειτείται και η Γρ. Λαμπράκη αλλά το Ε22 έχει πολύ κόσμο απο Πλ. Γλυφαδας και για Σαρωνίδα και από Σαρωνίδα. Θα μπορούσε το 122 να στρίβει δεξια όπως το Β3 για να βγαίνει στο φανάρι για Ποσειδώνος και να εξυπηρετεί και την Πλ. Γλυφαδας.
Τα 206/237 με 9' και 10' στην αιχμή δεν χρειάζονται ενισχυση, ας συντονισουν τη Δημοτική Συγκοινωνία επιτέλους!
Το Ε22 έχει πολύ κόσμο στην πλ. Γλυφάδας γιατί ήταν η πρώτη στάση που έκανε στην παραλιακή. Πλέον αυτός ο κόσμος θα έχει την επιλογή 117. Και μη μου πεις ότι όλοι αυτοί μετακινούνται μέχρι Λομβάρδα ή Σαρωνίδα, γιατί θα μας πάρουν με τις πέτρες.
Όσο για τα περί ενίσχυσης 206 και 237, ας το δούμε για το πρώτο, γιατί ήδη έχει πολύ πυκνά δρομολόγια και μεγάλο χρόνο διαδρομής. Οπότε με το να επιβαρυνθεί περισσότερο η Δάφνη (περισσότερο χρόνος αναμονής οχημάτων), δεν υπάρχει κέρδος για κανέναν.
Το δεύτερο την ενίσχυση θα τη χρειαστεί και η Δημοτική Συγκοινωνία είναι παραμύθια της χαλιμάς. Η ύπαρξή της άλλωστε θα πρέπει να είναι για να καλύπτει τα κενά της Αστικής (βλ. διαδρομή 155 στην Ηλιούπολη που καταργείται) και όχι για να συνοδεύει το N1 της ΟΣΥ, μην και χάσει το δρόμο.