25-10-2014, 12:54 AM
(24-10-2014, 01:15 AM)georgio Έγραψε: Ενας σχολιασμός για τις αλλαγες:
1) Α3 πόσα χρόνια το λέμε εδω μέσα; Οχήματα: 10 νταλικες και βλέπουμε αναλογα την κίνηση
2) Α4 ακριβως το ιδιο απλά θα έπρεπε το 109 να αναλάβει την Κ. Ηλιούπολη και το 164 να μπαίνει όπως το τωρινό 154 για να καλύπτει όλη την Κύπρου. Το αρνητικό ειναι βέβαια ότι ο ΟΑΣΑ δεν θα βελτιωσει τη συχνότητα και ο επιβάτης δεν θα έχει ουσιαστικό κέρδος. Για οχήματα πιστεύω πως με 12μετρα βγαίνει
3) 122 πραγματικά ποιος σκέφτηκε αυτη την πατάτα; Ο κόσμος που τόσα χρόνια το παίρνει ο Πλ. Γλυφαδας τι θα κανει; Η μονη εξηγηση που μπορώ να βρω ειναι να χασει η γραμμη την κινηση της και να καταργηθεί
4) 154 Σωστή σαν κίνηση, απλά κάπως πρέπει να συνδεθεί η Γούναρη με την Κύπρου γιατι είχε κόσμο που το χρησιμοποιούσε για τοπικές μετακινήσεις. Μάλλον θα βγαίνει με 3 οχήματα. 12 μετρα ανετα
5) 201 Αλλη μια πατάτα. Αφου θέλουν ντε και καλά να εξυπηρετουν την Ηρ. Κωσταντοπούλου ας ανέβαινε την Αγ. Κω/ννου και όχι να κάνει κύκλο μέχρι την πλατεια του ΙΚΑ και μετά να ξαναγυρνάει
6) 155 Τα βισματα δεν κοβονται ποτε και μαλιστα ενισχύονται και με το 109!
Τουλάχιστον κατάργησαν τον κλαδο της Ηλιούπολης. Ας το αναλάβει η δημοτική συκοινωνία.
7) Για τα τοπικά Γλυφάδας δεν έχω ξεκάθαρη άποψη αλλα και πάλι πιστεύω πως χρειάζεται γενική αναδιάρθρωση
8) 218 Απόλυτα σωστή κίνηση αν και θα έχει θέμα με τη ρεμίζα στη Δαφνη
9) Τέλος για το 237 θα θέλει σιγουρα 2-3 νταλίκες καθημερινά, αν σκεφτούμε ότι θα κουβαλάει και τον κόσμο των 201,218. Σωστή και η προγραμματισμένη αναχώρηση, αφού κάποιοι οδηγοι το παταγαν και άφηναν μεγάλα κενά στη συχνότητα. Για ενίσχυση ούτε λόγος, αφου σχεδον καθε μερα λειπει όχημα!
1) Τα Α/Β3 σήμερα έχουν 12 οχήματα στην αιχμή. Πιστεύω ότι θα τα διατηρήσουν στο νέο Α3.
2) Νομίζω βελτιώνεται η συχνότητα. Και ο χρόνος διαδρομής που είναι 56' προιδεάζει για 8λεπτο στην αιχμή με 7 οχήματα.
3) Το 122 έγινε γιατί κόβεται το Β3 και πρέπει να συνδεθεί κάπως η Γρ. Λαμπράκη με το μετρό.
6) Το 155 τουλάχιστον θα μπορούσε να έφτανε μέχρι Στ. Αλίμου ώστε να απασχολεί μόνο 1 όχημα. Επίσης, το 109 είναι η πιο άκυρη επέκταση η οποία χρειάζεται 10' παραπάνω χρόνο διαδρομής και δεν έχει τίποτα από πλευράς επιβατικής κίνησης.
9) Παρομοίως με το Α4 πρέπει να υπάρχει αύξηση δρομολογίων.
(24-10-2014, 01:04 PM)Citaro Έγραψε: Εγώ πάντως, είμαι περίεργος να δώ πώς θα ανακατανείμουν τα οχήματα των γραμμών που συγχωνεύονται/καταργούνται, κι αν θα υπάρξει έστω στο ελάχιστο κάποια βελτίωση στις συχνότητες διέλευσης.
Κατά πρόχειρη εκτίμηση (επίσημα στοιχεία δεν έχω) με το σημερινό πρόγραμμα καθημερινής έχουμε τα εξής οχήματα έξω :
ΑΒ 3 : 11
Α4 : 12
154: 5
ΒΒΒ : 5
124/205 : 7
128/207 : 4
114 : 1
Με διατήρηση των σημερινών συγχοτήτων, θα περισσέψουν :
από το Α4 3 οχήματα
από το 154 1 όχημα
το Α3 λογικά θα πάρει τη συχνότητα και του Β3, αλλά μπορεί να δώσει 1 όχημα
τα ΒΒΒ θα γίνουν 116 και 117. Λογικά με τα ίδια 5 οχήματα θα παίξουν μπάλα
Το 114 θα δώσει το όχημά του
Τα 124/205 μου φαίνονται κύκλωμα, άρα θα χρειαστούν 1 όχημα για να βγεί σωστά η Ευρυάλη
Το 207 δίνει 2 οχήματα (μακάρι να τα πάρει το 128)
Άρα, από την αναδιάρθρωση Ελληνικού/Γλυφάδας θα μας μείνουν 5 οχήματα. Ή θα τα διαθέσουν για ενίσχυση προγράμματος ή για εκτέλεση υφιστάμενων βαρδιών που σήμερα δεν βγαίνουν (ποντάρω στο δεύτερο)
Τα Τοπικά Γλυφάδας σήμερα έχουν συνολικά στην αιχμή 19 οχήματα τα οπόια κατανέμονται (κατά προσέγγιση γιατί κάθε όχημα περνάει από σχεδόν όλες τις γραμμές μέσα στη μέρα) ως εξής:
114:1
116: 3
124: 4
128: 3
149/70: 3
205: 3
207: 2
Το 124 δεν επηρεάζεται από τις αλλαγές.
Το 205 λογικά θα κρατήσει τα τωρινά οχήματά του αφού ουσιαστικά δεν έχουμε αύξηση χρόνου διαδρομής. Το ίδιο και το 116 στο οποίο αυξάνεται ο χρόνος διαδρομής κατά 10'.
Το 117 (συγχώνευση 114/149/170) φαντάζομαι θα έχει γύρω στα 3 οχήματα με κέρδος 1 όχημα.
Στο 128 λογικά θα πάει 1 ακόμα όχημα και θα έχουμε και από εκεί 1 ακόμα κέρδος.
Από τα υπόλοιπα πιθανότατα περισσεύουν:
-Α4: 3 οχήματα (αν έχει 8λεπτο)
-154 1-2 οχήματα
-218/32: 1-2 οχήματα
-125: 1 όχημα
-155: 2 οχήματα
Επίσης, σε δελτίο τύπου του Δήμου Ηλιούπολης αναφέρεται ότι συμφώνησαν με τον ΟΑΣΑ στην ενίσχυση των 206 και 237. Άρα υποθέτω 2 οχήματα από την αναδιάρθρωση θα πάνε εκεί. Ακόμα, υπάρχει πιθανότητα να πάρει το 109 επιπλέον όχημα αφού επεκτείνεται.
Οπότε πιστεύω ότι το συνολικό κέρδος θα είναι γύρω στα 7-9 οχήματα.