24-10-2014, 01:15 AM
Ενας σχολιασμός για τις αλλαγες:
1) Α3 πόσα χρόνια το λέμε εδω μέσα; Οχήματα: 10 νταλικες και βλέπουμε αναλογα την κίνηση
2) Α4 ακριβως το ιδιο απλά θα έπρεπε το 109 να αναλάβει την Κ. Ηλιούπολη και το 164 να μπαίνει όπως το τωρινό 154 για να καλύπτει όλη την Κύπρου. Το αρνητικό ειναι βέβαια ότι ο ΟΑΣΑ δεν θα βελτιωσει τη συχνότητα και ο επιβάτης δεν θα έχει ουσιαστικό κέρδος. Για οχήματα πιστεύω πως με 12μετρα βγαίνει
3) 122 πραγματικά ποιος σκέφτηκε αυτη την πατάτα; Ο κόσμος που τόσα χρόνια το παίρνει ο Πλ. Γλυφαδας τι θα κανει; Η μονη εξηγηση που μπορώ να βρω ειναι να χασει η γραμμη την κινηση της και να καταργηθεί
4) 154 Σωστή σαν κίνηση, απλά κάπως πρέπει να συνδεθεί η Γούναρη με την Κύπρου γιατι είχε κόσμο που το χρησιμοποιούσε για τοπικές μετακινήσεις. Μάλλον θα βγαίνει με 3 οχήματα. 12 μετρα ανετα
5) 201 Αλλη μια πατάτα. Αφου θέλουν ντε και καλά να εξυπηρετουν την Ηρ. Κωσταντοπούλου ας ανέβαινε την Αγ. Κω/ννου και όχι να κάνει κύκλο μέχρι την πλατεια του ΙΚΑ και μετά να ξαναγυρνάει
6) 155 Τα βισματα δεν κοβονται ποτε και μαλιστα ενισχύονται και με το 109!
Τουλάχιστον κατάργησαν τον κλαδο της Ηλιούπολης. Ας το αναλάβει η δημοτική συκοινωνία.
7) Για τα τοπικά Γλυφάδας δεν έχω ξεκάθαρη άποψη αλλα και πάλι πιστεύω πως χρειάζεται γενική αναδιάρθρωση
8) 218 Απόλυτα σωστή κίνηση αν και θα έχει θέμα με τη ρεμίζα στη Δαφνη
9) Τέλος για το 237 θα θέλει σιγουρα 2-3 νταλίκες καθημερινά, αν σκεφτούμε ότι θα κουβαλάει και τον κόσμο των 201,218. Σωστή και η προγραμματισμένη αναχώρηση, αφού κάποιοι οδηγοι το παταγαν και άφηναν μεγάλα κενά στη συχνότητα. Για ενίσχυση ούτε λόγος, αφου σχεδον καθε μερα λειπει όχημα!
1) Α3 πόσα χρόνια το λέμε εδω μέσα; Οχήματα: 10 νταλικες και βλέπουμε αναλογα την κίνηση
2) Α4 ακριβως το ιδιο απλά θα έπρεπε το 109 να αναλάβει την Κ. Ηλιούπολη και το 164 να μπαίνει όπως το τωρινό 154 για να καλύπτει όλη την Κύπρου. Το αρνητικό ειναι βέβαια ότι ο ΟΑΣΑ δεν θα βελτιωσει τη συχνότητα και ο επιβάτης δεν θα έχει ουσιαστικό κέρδος. Για οχήματα πιστεύω πως με 12μετρα βγαίνει
3) 122 πραγματικά ποιος σκέφτηκε αυτη την πατάτα; Ο κόσμος που τόσα χρόνια το παίρνει ο Πλ. Γλυφαδας τι θα κανει; Η μονη εξηγηση που μπορώ να βρω ειναι να χασει η γραμμη την κινηση της και να καταργηθεί
4) 154 Σωστή σαν κίνηση, απλά κάπως πρέπει να συνδεθεί η Γούναρη με την Κύπρου γιατι είχε κόσμο που το χρησιμοποιούσε για τοπικές μετακινήσεις. Μάλλον θα βγαίνει με 3 οχήματα. 12 μετρα ανετα
5) 201 Αλλη μια πατάτα. Αφου θέλουν ντε και καλά να εξυπηρετουν την Ηρ. Κωσταντοπούλου ας ανέβαινε την Αγ. Κω/ννου και όχι να κάνει κύκλο μέχρι την πλατεια του ΙΚΑ και μετά να ξαναγυρνάει
6) 155 Τα βισματα δεν κοβονται ποτε και μαλιστα ενισχύονται και με το 109!
Τουλάχιστον κατάργησαν τον κλαδο της Ηλιούπολης. Ας το αναλάβει η δημοτική συκοινωνία.
7) Για τα τοπικά Γλυφάδας δεν έχω ξεκάθαρη άποψη αλλα και πάλι πιστεύω πως χρειάζεται γενική αναδιάρθρωση
8) 218 Απόλυτα σωστή κίνηση αν και θα έχει θέμα με τη ρεμίζα στη Δαφνη
9) Τέλος για το 237 θα θέλει σιγουρα 2-3 νταλίκες καθημερινά, αν σκεφτούμε ότι θα κουβαλάει και τον κόσμο των 201,218. Σωστή και η προγραμματισμένη αναχώρηση, αφού κάποιοι οδηγοι το παταγαν και άφηναν μεγάλα κενά στη συχνότητα. Για ενίσχυση ούτε λόγος, αφου σχεδον καθε μερα λειπει όχημα!