19-10-2014, 10:55 PM
(19-10-2014, 03:20 PM)pvuccino Έγραψε: Αυτό λίγο χαζό μου φαίνεται. Ο μόνος λόγος ύπαρξης του 711 είναι να συνδέει τη Ζωφριά με το μετρό και να ψιλοβοηθάει και το Β12 στη Χασιάς και πάλι ως προς τη σύνδεση με το μετρό. Αν το πας μέχρι Αγίους θα πηγαινοέρχεται άδειο, οπότε καλύτερα να το πας Άνω Λιόσια, όπως ήταν και πριν. Βέβαια από Αγίους έχεις περισσότερες δυνατότητες μετεπιβίβασης σε κάποια γραμμή προς το Κέντρο, απ' ό,τι στα Άνω Λιόσια που έχεις μόνο το Β12! Εγώ θα 'λεγα να διατηρηθεί ως έχει ή στη χειρότερη αν θέλουν ντε και καλά να αποσυμφορήσουν την Αττική, ας το πάνε Κάτω Πατήσια.
Το 711 θα μπορούσε να λειτουργήσει και σαν μία πρώτη απόπειρα για περαιτέρω περιορισμό των γραμμών που κινούνται στον άξονα της Λιοσίων μέχρι την περιοχή των Αγ. Αναργύρων, για την αποσυμφόρηση της οδού (στενός δρόμος με διελεύσεις λεωφορείων που μπορούν άνετα να συγκριθούν με μεγάλου άξονες του Κέντρου της Αθήνας), τον περιορισμό των διανυόμενων χιλιομέτρων, αλλά και την ορθότερη αξιοποίηση του στόλου.
(19-10-2014, 03:20 PM)pvuccino Έγραψε: Θα έχει το 735 αφετηρία ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΖΕΦΥΡΙ;;; Καλό! Καλό! Στους οδηγούς τα 'χουνε πει τα ευχάριστα, να εφοδιαστούν με... μυδραλλιοβόλα;; Δε νομίζω να παίζει κάτι τέτοιο. Και να γίνει, μέσα σε μια εβδομάδα το πολύ θα 'χουνε γυρίσει Κάραβο!
Λογικά δεν πρέπει να τσέκαρες το link που επισύναψα! Για να δεις το λόγο που γίνεται η τροποποίηση αυτή!
(19-10-2014, 02:24 PM)ecoj Έγραψε: Απλά το ερώτημα είναι από πότε θα γίνουν όλα αυτά?
Για να βρίσκεται σε εξέλιξη η διαβούλευση, φαντάζομαι με την είσοδο του νέου έτους ή το νωρίτερο την 1η Δεκέμβρη. Δεν υπάρχουν τα περιθώρια για εφαρμογή την 1η Νοέμβρη, καθώς δεν έχουμε προς το παρόν αποφάσεις και η όποια αλλαγή χρειάζεται προετοιμασία (εκτύπωση ετικετών, ανάρτηση ανακοινώσεων κλπ).