28-08-2014, 04:45 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-08-2014, 04:46 PM από mercedes elbo.)
(28-08-2014, 04:12 PM)notis Έγραψε: Κάποιο υλικό δημοσιεύει η zougla,περισσότερο μου δείχνει προτάσεις παρά αποφάσεις, ρίξτε μιά ματιά:
http://www.zougla.gr/file.ashx?fid=1487594
Και εγώ για προτάσεις το κόβω. Για το Β8 όμως όντως πάει Άνω Πατήσια. Όμως οι Περιμετρικές γραμμές και η Αχαρναί-Νοσοκομείο Αγ. Αναργύρων μου φάνηκαν ανέκδοτα. Εδώ δεν έχουμε οδηγούς για να καλύψουμε τις υπάρχουσες γραμμές και θα ιδρυθούν νέες γραμμές που δεν νομίζω ότι θα προσφέρουν τίποτα. Επίσης, τα 420/1 το θεωρώ αδύνατον να χωρέσουν στην Κύπρου τώρα που έχουμε και το 823 εκεί. Ακόμα, το 704 θα είναι απίστευτος κύκλος για τον επιβάτη να πάει Ανθούπολη. Δεν έχει λογική να έχεις φτάσεις μέχρι την Φυλής (Αγ. Ανάργυροι) και μετά να ξαναμπαίνεις στο Ίλιον για να βγεις Θηβών. Στον χρόνο που θα κάνει μέχρι Ανθούπολη θα έχει φτάσει Αττική και ο επιβάτης γλιτώνει 4 επιπλέον στάσεις με το μετρό. Η μόνη απόλυτα σωστή πρόταση είναι το 154 στο Ελληνικό που μακάρι να υλοποιηθεί.