20-08-2014, 11:07 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-08-2014, 11:08 PM από mercedes elbo.)
(20-08-2014, 10:45 PM)georgio Έγραψε: Για το 218 ειναι κοινό μυστικό πλεον. Βέβαια αν το 237 δεν πάρει 1 επιπλεον όχημα και νταλίκες θα μιλάμε για σφαγή στην Ηλιούπολη. Τωρα τα άλλα μου φαίνονται ψιλομπούρδες...πιο λογικό ειναι να καταργηθεί το 229 και να ενισχυθεί το 217, για το 790 απο πού και ως που; Εκτος αν έχουν στοχο να ξεριζώσουν όλες τις νυχτερινές γραμμες.
To 218 αν το κόψουν στην Δάφνη τις Καθημερινές 1 όχημα είναι το κέρδος που άμα πάει στο 237 το συνολικό κέρδος είναι 0. Ακόμα και στην περίπτωση της πύκνωσης του 237 στην αιχμή θα χαθούν 2-3 διελεύσεις/ώρα στην αιχμή από το κομμάτι Στ. Δάφνης- Πλ. Κανάρια που έχει γενικά αρκετή κίνηση από μόνο του, γι' αυτό και άλλωστε άμα έχει αρκετή ώρα να περάσει 237 το 218 γεμίζει. Για ΣΚ και ειδικά Κυριακές ή μικρή πύκνωση με τα 10'-15' που θα κερδηθούν ή αραιώση αν κόψουν 1 όχημα πάλι. Πάντως, αν θέλαν όντως να εξοικονομήσουν χρόνο και 1 όχημα τις Καθημερινές θα μπορούσαν να το πάνε στην Πλ. Καραϊσκάκη στο Πειραιά ώστε να γλίτωνει σίγουρα 15'. Άλλωστε μετά τον σταθμό του ΗΣΑΠ έχει ελάχιστους ή καθόλου επιβάτες και υπάρχουν και τα λεωφορεία του ΟΛΠ για την σύνδεση της Ε1 και Ε2 αλλά και του ΥΕΝ. Τα ίδια ισχύουν και για το Χ96.
Το 229 χρειάζεται γιατί είναι μόνο του στην Αμφιθέας για Πειραιά ενώ η Παραλιακή έχει και Α/Β1. Αλλά άμα καταργηθεί το 217 βλέπω το 229 να φέυγει από την Νέα Παραλιακή στην κατεύθυνση προς Δάφνη για να κάνει στάσεις.
Για το 790 και εμένα μου φάνηκε πολύ περίεργο.