(31-05-2014, 10:27 AM)mercedes1988 Έγραψε: Το Α7 από Στουρνάρη προς Κηφισιά κάνει τρομερό κύκλο μέσω Χ.Τρικούπη και πλ.Κάνιγγος.Εάν πήγαινε από Αλεξάνδρας και στην άνοδο προς Κηφισιά πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα γιατί και πιο σύντομη θα είναι η διαδρομή όπως στην κάθοδο και θα εξυπηρετούνταν καλύτερα οι σπουδαστές των ΙΕΚ για τον άξονα της Κηφισίας πέραν απ΄το 18 και 19.
Συμφωνώ. Γενικά τα Α7 και 550 θέλουν οπωσδήποτε ενίσχυση. Είναι τα μόνα λεωφορεία του άξονα της Κηφισίας που πάνε βόρεια από το "δαχτυλίδι" και είναι πάντοτε *πήχτρα*
Έχω προτείνει παλαιότερα τη δημιουργία γραμμής Express (πρβλ. τη "βυσματικη" γραμμή Ε14) που θα αντιστοιχεί στο βόρειο κομμάτι της γραμμής 4 του Μετρό Κατεχάκη-Μαρουσι. Προφανώς υπάρχουν πραγματικές ανάγκες που δικαιολογούν την συγκοινωνιακή αυτή σύνδεση με Μετρό, πολλώ μάλλον δε με λεωφορείο.
Εxx ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΣΤ. ΑΜΑΡΟΥΣΊΟΥ
Αφετηρία στον Στ. Κατεχάκη όπου τα 036/402, ξεκίνημα κατά τη τη διαδρομή του 402 (και ως ένα σημείο των 036/140), δηλ. Μεσογείων, αριστερά Χαριτωνίδου, δεξιά Σικελιανού, μέχρι την Λ. Δημοκρατίας, όπου αυτό θα πηγαίνει *αριστερά* και μετά στρίβοντας δεξιά θα πιάνει την Κηφισίας (από στάση ΠΑΡΙΤΣΗ) κάνοντας τις στάσεις του Ε14 μέχρι εκεί που σταματά αυτό, και μετά στάσεις σε επίκαιρα μόνο σημεία (π.χ. ΧΕΙΜΆΡΡΑΣ, όπου Στ. Κηφισίας προαστιακού, ΟΤΕ και τις ανάλογες αυτών) μέχρι την Βασ. Σοφίας όπου θα μπαίνει στο Μαρούσι και όπου αφού κάνει μια στάση στην. ΠΛ. ΚΑΣΤΑΛΙΑΣ θα κάνει τέρμα στο Στ. Αμαρουσίου (στάση "ΠΛ. ΠΊΝΔΟΥ).
Πιστεύω ότι η δημιουργία της αναγκαιας αυτής γραμμής θα συντελεσει σπουδαία στην αποσυμφόρηση των Α7/550