06-05-2014, 02:26 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-05-2014, 02:32 AM από garvanitis.)
Για να δούμε τώρα, θα διαψευστώ και θα φανώ "καταστροφολόγος" ή απλά θα έχω προβλέψει το αυτονόητο; Μακάρι το πρώτο...
Νίκο, να προσθέσω σε αυτά που γράφεις ότι θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν τα Unvi αν είχαν κάνει έγκαιρα τόσο καιρό το αυτονόητο - ότι κάνουν δηλαδή από χρόνια οι ανάλογοι συγκοινωνιακοί φορείς του εξωτερικού. Ίδρυση τουριστικού γραφείου με τη μορφή θυγατρικής εταιρίας και εκμετάλευση του συγκεκριμένου έργου σε ανταγωνιστικό περιβάλλον. Μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις το franchise της City-Sightseeing (που διεθνώς είναι το κορυφαίο brand name) το έχει η θυγατρική της εταιρίας της εταιρίας των αστικών συγκοινωνιών. Εξάλλου η μητρική της (η βρετανική Ensignbus) έχει άμεση σχέση με τις φορείς αστικής συγκοινωνίας μιας και ουσιαστικά ασχολείται με την εμπορία λεωφορείων και την εκμετάλευση κάποιων γραμμών στην περιφέρεια του Λονδίνου. Η City-Sightseeing δε είναι προϊόν αυτής της δραστηριότητας. Όταν άρχισαν να αποσύρονται μαζικά τα Fleetline της London Transport ανέλαβε το έργο της περαιτέρω διάθεσής τους. Κάποια από αυτά τα πούλησε στην υπόλοιπη Αγγλία, κάποια από αυτά τα εξήγαγε στο Χονγκ Κονγκ και κάποια άλλα τα μετέτρεψε σε τουριστικά ανοιχτά μαζικοποιόντας και τυποποιώντας ουσιαστικά τη συγκεκριμένη αγορά.
Αν και δεν έχει συνάφεια με το παρόν θέμα μια πολύ αξιόλογη σελίδα με τα ανοιχτά λεωφορεία ξεναγήσεων ανά τον κόσμο. Αν κρίνει κάποιος διαχειριστής ότι έχει νόημα να δημιουργηθεί ειδική κατηγορία ας το μεταφέρει...
http://www.opentopbus.net/
Νίκο, να προσθέσω σε αυτά που γράφεις ότι θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν τα Unvi αν είχαν κάνει έγκαιρα τόσο καιρό το αυτονόητο - ότι κάνουν δηλαδή από χρόνια οι ανάλογοι συγκοινωνιακοί φορείς του εξωτερικού. Ίδρυση τουριστικού γραφείου με τη μορφή θυγατρικής εταιρίας και εκμετάλευση του συγκεκριμένου έργου σε ανταγωνιστικό περιβάλλον. Μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις το franchise της City-Sightseeing (που διεθνώς είναι το κορυφαίο brand name) το έχει η θυγατρική της εταιρίας της εταιρίας των αστικών συγκοινωνιών. Εξάλλου η μητρική της (η βρετανική Ensignbus) έχει άμεση σχέση με τις φορείς αστικής συγκοινωνίας μιας και ουσιαστικά ασχολείται με την εμπορία λεωφορείων και την εκμετάλευση κάποιων γραμμών στην περιφέρεια του Λονδίνου. Η City-Sightseeing δε είναι προϊόν αυτής της δραστηριότητας. Όταν άρχισαν να αποσύρονται μαζικά τα Fleetline της London Transport ανέλαβε το έργο της περαιτέρω διάθεσής τους. Κάποια από αυτά τα πούλησε στην υπόλοιπη Αγγλία, κάποια από αυτά τα εξήγαγε στο Χονγκ Κονγκ και κάποια άλλα τα μετέτρεψε σε τουριστικά ανοιχτά μαζικοποιόντας και τυποποιώντας ουσιαστικά τη συγκεκριμένη αγορά.
Αν και δεν έχει συνάφεια με το παρόν θέμα μια πολύ αξιόλογη σελίδα με τα ανοιχτά λεωφορεία ξεναγήσεων ανά τον κόσμο. Αν κρίνει κάποιος διαχειριστής ότι έχει νόημα να δημιουργηθεί ειδική κατηγορία ας το μεταφέρει...
http://www.opentopbus.net/