18-06-2010, 09:43 AM
Θα συμφωνήσω με την ενοποίηση Α7-Β7 ώστε να γίνει μόνο Α7 Κάνιγγος - Πλατ. Πλατάνου, όμως κατά την γνώμη μου αυτό πρέπει να συνοδευθεί από:
- Επαναφορά του Ε7 και στην ανάγκη κατάργηση του Ε6 (το Ε7 είχε σαφώς μεγαλύτερη επιβατική κίνηση από το Ε6)
- Μια νέα γραμμή Στ. Κηφισιάς - Κάτω Κηφισιά - Μορτερό, που να συνδυάσει τα σημεία που εξυπηρετούν οι Β7 και 560, με συχνότητα 25-30 λεπτά. Παράλληλα, το 503 να διέρχεται μέσω της Αγίων Σαράντα που τώρα δεν εξυπηρετείται επαρκώς.
- Το 561 που τώρα είναι ουσιαστικά "λεωφορείο-ταξί" να επεκταθεί μέσω της Γεωργίου Παπανδρέου / Ρόδων προς Εκάλη με τέρμα στην Πλ. Βασ. Παύλου (όπου τώρα αναστρέφει το Α7) με συχνότητα ανά 30 λεπτά. Επίσης στο κέντρο της Κηφισιάς να εξυπηρετεί τις οδούς Κυριαζή και Κολοκοτρώνη, που παρότι είναι οι βασικοί εμπορικοί πόλοι της Κηφισιάς, δεν έχουν καλή συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση. Η μετατροπή τους σε ήπιας κυκλοφορίας από τον Δήμαρχο Κηφισιάς απλά ενέτεινε το κυκλοφοριακό εκεί, καθώς οι περισσότεροι πάνε με Ι.Χ. αλλά οι παρόδιες θέσεις στάθμευσης λιγόστεψαν.
- Επαναφορά του Ε7 και στην ανάγκη κατάργηση του Ε6 (το Ε7 είχε σαφώς μεγαλύτερη επιβατική κίνηση από το Ε6)
- Μια νέα γραμμή Στ. Κηφισιάς - Κάτω Κηφισιά - Μορτερό, που να συνδυάσει τα σημεία που εξυπηρετούν οι Β7 και 560, με συχνότητα 25-30 λεπτά. Παράλληλα, το 503 να διέρχεται μέσω της Αγίων Σαράντα που τώρα δεν εξυπηρετείται επαρκώς.
- Το 561 που τώρα είναι ουσιαστικά "λεωφορείο-ταξί" να επεκταθεί μέσω της Γεωργίου Παπανδρέου / Ρόδων προς Εκάλη με τέρμα στην Πλ. Βασ. Παύλου (όπου τώρα αναστρέφει το Α7) με συχνότητα ανά 30 λεπτά. Επίσης στο κέντρο της Κηφισιάς να εξυπηρετεί τις οδούς Κυριαζή και Κολοκοτρώνη, που παρότι είναι οι βασικοί εμπορικοί πόλοι της Κηφισιάς, δεν έχουν καλή συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση. Η μετατροπή τους σε ήπιας κυκλοφορίας από τον Δήμαρχο Κηφισιάς απλά ενέτεινε το κυκλοφοριακό εκεί, καθώς οι περισσότεροι πάνε με Ι.Χ. αλλά οι παρόδιες θέσεις στάθμευσης λιγόστεψαν.