11-02-2014, 02:13 AM
(10-02-2014, 09:34 PM)Panos244 Έγραψε: Φίλε μου mercedes elbo, δεν πρότεινα να καταργηθεί η σύνδεση του καλλικρατικού δήμου Πεντέλης με το κέντρο (υπόκεντρο, όπως λες) του Χαλανδρίου, αλλά να συμμαζευτεί σε μια ενιαία γραμμή-κορμό, το Α6, προσφέροντας και την ανταπόκριση, που πολύ σωστά επισημάνεις. Όμως, η λειτουργία του σταθμού του μετρό Χαλάνδρι, παρέχοντας ανταπόκριση με το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο της Αττικής, δημιούργησε δεύτερο πόλο στην ίδια περιοχή. Επομένως, για να αξιοποιηθεί σωστά ο σταθμός του μετρό, καλό θα ήταν να ήταν άμεση η σύνδεση του σταθμού με τις περιοχές του καλλικρατικού δήμου Πεντέλης με τις γραμμές 405, 450 και 460.
Κάνε τα εξής βήματα σκέψης:
Έστω ότι η τωρινή γραμμή 450 λειτουργεί με 5 λεωφορεία και ότι η γραμμή 451 λειτουργεί με άλλα 5 λεωφορεία (τυχαία νούμερα). Αν κόψεις το δρομολόγιο προς Χαλάνδρι, έστω ότι θα χρειαστούν 4 λεωφορεία για 450 και άλλα 4 λεωφορεία για το 451. Τώρα, τα 450 και 451 εκτελούν το ίδιο δρομολόγιο. Αν συγχωνευθούν οι δύο γραμμές σε μία, τότε το συγχωνευμένο δρομολόγιο θα διαθέτει 8 οχήματα. Με έναν καλό προγραμματισμό, ίσως χρειαστούν 7. Άρα, κερδίζεις 2 ή 3 λεωφορεία από τη μια συγχώνευση και άλλα τόσα περίπου από την άλλη συγχώνευση. Θα μου πεις, με 5 περίπου οχήματα μπορεί να λειτουργήσει γραμμή - κορμός; Όχι, αλλά αν διατεθούν ορισμένα οχήματα από άλλες προτεινόμενες καταργήσεις, που έχω κάνει στο topic για τον τομέα 8, όπως η κατάργηση των γραμμών - κορμών Β11 και Β15, νομίζω θα βγουν τα δρομολόγια του Α6.
Και απορώ μάλιστα, γιατί τα παλιά Α6 και Β6 τερμάτιζαν μέχρι την Κολοκοτρώνη, στο Χαλάνδρι και δεν συνέχιζε, έστω ένα από τα δύο, μέχρι τα Μελίσσια και την Πεντέλη.
Τα 450/451/460/461 αν δεν κάνω λάθος έχουν μαζί γύρω στα 14 οχήματα. Αν κοπεί η διαδρομή των παραπάνω γραμμών μέσα από το κέντρο Χαλανδρίου το κέρδος θα είναι πιστεύω κάπου στα 2-3 οχήματα. Οι συνδιαστικές συχνότητες πρέπει να παραμείνουν οι ίδιες οπότε δεν πιστεύω ότι περιθώρια περαιτέρω κέρδους.
Όσον αφορά το Β11 που αναφέρθηκε στην ουσία είναι η ίδια γραμμή με το Α11 με εξαίρεση το Π που κάνει το Α11 στο Πανόραμα Πετρούπολης μόνο στην κατεύθυνση προς Πετρούπολη. Οπότε και να συγχωνευτούν δεν υπάρχει κάποιο κέρδος. Για το Β15 αν κοπεί θέλει υποχρεωτικά ενίσχυση το Α15 οπότε και εκεί το κέρδος θα είναι 1-2 οχήματα.
Όμως, το πιο σημαντικό είναι αν αξίζει το Α6 που προτίνεις καθώς αν σκεφτούμε ότι οι περισσότεροι χρησιμοποιούν το συνδιασμό μετρό + τοπικό πιστεύω μια τέτοια γραμμή θα πηγαίνει άδεια ειδικά στην περίπτωση που για την διαδρομή μέχρι Χαλάνδρι έχουμε 10/19 και μετά τοπικό δίκτυο.
(10-02-2014, 09:34 PM)Panos244 Έγραψε: Το ξέρω. Αλλά,
α) ούτε το 301, ούτε άλλο λεωφορείο διέρχεται από την οδό Δουκίσσης Πλακεντίας, η οποία είναι ο κεντρικός δρόμος του παλιού οικισμού της Πεντέλης (γι' αυτό λέγεται και Παλαιά Πεντέλη)
β) Αν κάποιος κάτοικος/επισκέπτης της Καλλιθέας θέλει να χρησιμοποιήσει το Μετρό, θα πρέπει να διασχίσει Ανθούσα, Παλλήνη, Γέρακα ως τον Σταθμό Δουκ. Πλακεντίας. Μεγάλη διαδρομή για κάποιον, που θέλει να φτάσει στο τέρμα.
γ) Παλιότερα, η Καλλιθέα εξυπηρετούνταν και από την Γραμμή 451Β, που την ένωνε με την Παλαιά Πεντέλη και το Χαλάνδρι.
Τουλάχιστον, ας πάει μέχρι την Καλλιθέα το 450, που πρότεινα παραπάνω.
Η αληθεία είναι ότι όντως είναι ψιλοκύκλος να πας με το 301 αλλά απ' όσο θυμάμαι είναι υπερελάχιστη η επιβατική κίνηση στη συγκεκριμένη περιοχή.