10-02-2014, 01:48 AM
Καταρχήν καλώς ήρθες στο φόρουμ. ![Smile Smile](https://leoforeia.gr/forum/images/smilies/smile.gif)
Τώρα για τις προτάσεις:
(1), (2): Τα 450/451/460/461 δεν έχουν μόνο σκοπό την σύνδεση Νεας/Παλαιάς Πεντέλης με μετρό αλλά και με το κέντρο Χαλανδρίου ως τοπικό υπόκεντρο απ' όπου υπάρχουν και επιπλέον ανταποκρίσεις με το 10 για Κηφισίας, το 421 για Ν. Ιωνία/Ν. Φιλαδέλφια/Αγ. Αναργύρους και το 402 για Μεσογείων/Ν. Ψυχικό.
(3): Το 18 δεν πειράζει να καταργηθεί αρκεί να ενσωματωθούν τα δρομολόγια του στο 19. Για το Α6 που προτείνεις όμως δεν βγαίνουν τα οχήματα. Ακόμη και με την πρόταση σου για τα 450/451/460/461 και δύο γραμμές να έμεναν πάλι οι συχνότητες συνδιαστικά θα έπρεπε να μείνουν οι ίδιες που σημαίνει σχεδόν ίδιο απαιτούμενο αριθμό οχημάτων.
(4): Η Καλλιθέα έχει και το 301 από Πλακεντία.
![Smile Smile](https://leoforeia.gr/forum/images/smilies/smile.gif)
Τώρα για τις προτάσεις:
(1), (2): Τα 450/451/460/461 δεν έχουν μόνο σκοπό την σύνδεση Νεας/Παλαιάς Πεντέλης με μετρό αλλά και με το κέντρο Χαλανδρίου ως τοπικό υπόκεντρο απ' όπου υπάρχουν και επιπλέον ανταποκρίσεις με το 10 για Κηφισίας, το 421 για Ν. Ιωνία/Ν. Φιλαδέλφια/Αγ. Αναργύρους και το 402 για Μεσογείων/Ν. Ψυχικό.
(3): Το 18 δεν πειράζει να καταργηθεί αρκεί να ενσωματωθούν τα δρομολόγια του στο 19. Για το Α6 που προτείνεις όμως δεν βγαίνουν τα οχήματα. Ακόμη και με την πρόταση σου για τα 450/451/460/461 και δύο γραμμές να έμεναν πάλι οι συχνότητες συνδιαστικά θα έπρεπε να μείνουν οι ίδιες που σημαίνει σχεδόν ίδιο απαιτούμενο αριθμό οχημάτων.
(4): Η Καλλιθέα έχει και το 301 από Πλακεντία.