(21-01-2014, 04:02 PM)'420 Peiraias - Agia Paraskevi' Έγραψε: Μια που έθιξες αυτό το ζήτημα, ίσως θα έπρεπε σε κάποια στιγμή να αναθεωρηθεί όλο το σύστημα με τις προμετωπίδες, έτσι ώστε ανάλογα με την κατεύθυνση να αναφέρεται μόνο ο προορισμός (και ενδιάμεσες σημαντικές περιοχές που εξυπηρετεί μια γραμμή, π.χ. Αγία Παρασκευή - Ανθούσα) και όχι και η αφετηρία, η οποία δεν ενδιαφέρει. Πιθανότατα το να αναγράφονται ανεξαρτήτως κατεύθυνσης αφετηρία και τέρμα είναι κατάλοιπο των συμβατικών πινακίδων-ρολό, αλλά στην εποχή των ηλεκτρονικών είναι μάλλον αναχρονισμός.
Oύτε επί εποχής συμβατικών ρολό δικαιολογείτο η μη αλλαγή τους. Δεν θα 'πεφτε το χέρι του οδηγού να τα γυρίσει. Ειδικά όμως με τις ηλεκτρονικές προμετωπίδες, αυτό που γίνεται είναι απαράδεκτο.
Η μόνη ορθή πρακτική είναι αυτή που λές. Ανά κατεύθυνση αλλαγή προμετωπίδας. Πχ στην περίπτωσή μας
509 ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ - ΚΡΥΟΝΕΡΙ
(μέσω ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ - ΑΝΟΙΞΗΣ)
και
509 ΚΗΦΙΣΙΑ (ΖΗΡΙΝΕΙΟ)
(μέσω ΑΝΟΙΞΗΣ - ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ)
και, για τους αντίστοιχους κορμούς :
550 Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ - Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ
ΚΗΦΙΣΙΑ (ΠΛ. ΠΛΑΤΑΝΟΥ)
και
550 Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ΤΡΟΚΑΝΤΕΡΟ (ΜΑΡΙΝΑ ΦΑΛΗΡΟΥ)
Α7 Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ
ΚΗΦΙΣΙΑ (ΠΛ. ΠΛΑΤΑΝΟΥ)
και
Α7 Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ - Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ (ΣΤΟΥΡΝΑΡΗ)
Η τοποθέτηση διπλών στάσεων, μια για κάθε κατεύθυνση, είναι επίσης απαραίτητη.