13-12-2013, 02:52 AM
(13-12-2013, 12:38 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τα ΚΤΕΛ προφανώς εξυπήρετουν όποιες γραμμές συμφέρουν από οικονομικής απόψεως. Ακόμα και το γεγονός ότι κρατάνε τις γραμμές στο Κέντρο εν μέρει έχει λογική καθώς σε περίπτωση μεταφοράς σε σταθμούς μετρό θα πρέπει απαραίτητα να υπάρξουν αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική το οποίο συνεπάγεται σε μείωση των κόμιστρων των ΚΤΕΛ κατά 1,40€ περίπου στα κανονικά εισητήρια. Μπορεί να μειωθούν τα διανυόμενα χιλιόμετρα αλλά μην ξεχνάμε ότι σήμερα τα ΚΤΕΛ δεν αδειάζουν στους πρώτους σταθμούς μετρό , όπως οι κορμοί του ΟΑΣΑ, αλλά συνεχίζουν με σχεδόν τον ίδιο αριθμό επιβατών μέχρι το κέντρο. Άρα είναι κερδοφόρα για τα ΚΤΕΛ η διατήρηση των γραμμών τους στο Κέντρο.Λάθος! Τα ΚΤΕΛ εξυπηρετούν τα δρομολόγια όπως τους έχουν ανατεθεί και δεν έχουν τη δυνατότητα τροποποιήσεων παρά μόνο με έγκριση από την περιφέρεια. Σε περίπτωση μεταφοράς στους ακρότατους σταθμούς του μετρό δεν θα υπάρξει καμία απολύτως αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική δεδομένου ότι αυτή καθορίζεται με βάση την χιλιομετρική απόσταση του ακρότατου σημείου της διαδρομής από το "μηδέν". Αλλά και έτσι να ήταν πάλι η πραγματική διαφορά θα ήταν ασήμαντη αν συνυπολογιστούν οι απώλειες σε οχηματοχιλιόμετρα, εργατώρες και καύσιμα για να φτάσουν τα λεωφορεία μέχρι το κέντρο. Δεν γνωρίζω αν το ΚΤΕΛ Αττικής έχει υποβάλει κάποιο σχετικό αίτημα στην Περιφέρεια αλλά με την παρούσα κατάσταση οι μόνοι ωφελημένοι είναι οι επιβάτες οι οποίοι και γλυτώνουν την μετεπιβίβαση.