(12-12-2013, 03:05 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Είναι νομίζω η καλύτερη λύση. Και αν δεν αρκεί ο στόλος του ΚΤΕΛ, μπορούν να δρομολογούν και οχήματα της ΟΣΥ, αλλά με την τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόζεται στα αστικά ΚΤΕΛ.
Την απάντηση τη δίνει κάτοικος του Δήμου Σαρωνικού: http://www.saronicospages.gr/index.php/n...aki-grammi
Οι άνθρωποι θέλουν σύνδεση με τον κοντινότερο σταθμό. Και αυτός είναι το Κορωπί. Δε νομίζω πως έχουν κάποια ανάγκη τη σύνδεση με τη Βάρκιζα, τη Βουλιαγμένη, τη Βούλα ή τη Γλυφάδα. Ειδικά με την τελευταία δεν συνδέονται ούτε διοικητικά (ή Γλυφάδα ανήκει στην Π.Ε. Νοτίου Τομέα Αθηνών, ενώ ο Σαρωνικός στην Π.Ε. Ανατολικής Αττικής).
Εξαρτάται από το ποιος είναι ο τελικός προορισμός κάποιου:
* ΣΤ. ΚΟΡΩΠΙ - ΣΤ. ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ (Μ3): 34 λεπτά
* ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΣΤ. ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ (Μ2): 17 λεπτά
* Σαρωνίδα - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ (Ε22): 1 ώρα 8 λεπτά
(Πηγή: Google Maps, για Πεμ 12 Δεκ 2013, ~18:20)
Είναι δυνατόν ένα λεωφορείο Σαρωνίδα - ΣΤ. ΚΟΡΩΠΙ να κάνει λιγότερο από 51 λεπτά;
Επίσης μια σύνδεση Σαρωνίδα - Κορωπί είναι ξεκάθαρα εκτός Λεκανοπεδίου (εκτός της πάλαι ποτέ "τέως διοικήσεως περιφερείας πρωτευούσης"). Και τα δύο άκρα της, αλλά και η διαδρομή της όλη είναι καθαρά Περιφερειακή Ενότητα Ανατολικής Αττικής (και στο μεν αντεπιχείρημα ότι και οι ενδό-ΒΒΒ γραμμές είναι, απάντηση: ήταν τέως διοικήσεως περιφερείας πρωτευούσης, μόλις πρόσφατα βρέθηκαν να είναι Ανατολική Αττική, ανήκουν σε στον συμπαγή αστικό ιστό της πρωτεύουσας, όπως π.χ. τα Άνω Λιόσιο - στο δε αντεπιχείρημα ότι υπάρχουν γραμμές Ελευσίνας, Αρτέμιδος κ.λπ., απάντηση: συνδέουν με Αθήνα/Πειραιά.) Συνεπώς, εκεί πρέπει να μπει ΚΤΕΛ - δεν γνωρίζω εάν υπάρχει - εάν *δεν* υπάρχει, τότε σίγουρα πρέπει να μπει.
Μια άλλη λύση (που εφαρμόζεται σε πόλεις του εξωτερικού) είναι ο *Προαστιακός* (που ο κατ' εξοχήν ρόλος του είναι η σύνδεση των commuters από τα exurbs/outskirts/κοντινές πόλεις των μεγαλουπόλεων με αυτές) να έχει *και λεωφορεία* για τις περιοχές που δεν καλύπτουν από τις γραμμές του. Κάλλιστα δηλ. θα μπορούσε ο Προαστιακός να έχει μια *λεωφορειακή* γραμμή Λαύριο-Σαρωνίδα-Στ. Κορωπίου για να καλύπτει τις ανάγκες σύνδεσης της ΝΑ Αττικής με το δίκτυό του.