12-12-2013, 01:55 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-12-2013, 02:04 AM από mercedes elbo.)
(11-12-2013, 04:03 AM)nikos1991 Έγραψε: To E2 ξεκίνησε σαν Ε2: ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΒΟΥΛΑ, δηλαδή ώς εξπρές της Συγγρού, παράλληλα με το Ε2Θ: ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ, το καλοκαίρι ως εξπρές παραλίας. Μετά από αιτήματα των κατοίκων της Σαρωνίδας έγινε το σούπερ ντούπερ Ε22: ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΣΑΡΩΝΙΔΑ που συνέθετε τα 2 παραπάνω με την εξυπηρέτηση της παραλιακής μετά τη Βάρκιζα. Τώρα είναι η γραμμή που αν πετύχω στο Ελληνικό, ξέρω πως θα φτάσω (σαρδέλα βέβαια) 5' νωρίτερα στη Γλυφάδα.
Το Ε22 ξεκίνησε Οκτώβριο του 2003 και λειτούργησε παράλληλα με το Ε2 μέχρι που καταργήθηκε αυτό νομίζω κάπου το 2008.
(11-12-2013, 04:41 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Οι Σαρωνικιώτες έχω την αίσθηση πως θέλουν σύνδεση με το σταθμό στο Κορωπί. Είναι νομίζω και πιο κοντά, έναντι του σταθμού του Ελληνικού. Και εκτός αυτού, η συχνότητα των αναχωρήσεων του Μετρό στην αιχμή από Ελληνικό δε διαφέρει και πάρα πολύ από τις συνδυασμένες διελεύσεις Προαστιακού/Μετρό από Κορωπί.
Δεν συμφέρει το Κορωπί επειδή το Κορωπί-Σύνταγμα με μετρό είναι γύρω στα 35' ενώ το Ελληνικό-Σύνταγμα γύρω στα 15' με συχνότητα 8' στην αιχμή έναντι 30'. Ακόμα και με Προαστιακό χρειάζεται και 2η μετεπιβίβαση που σημαίνει ότι και πάλι χάνεται χρόνος. Οπότε δεν θα υπήρχε κάποιο κέρδος για τον επιβάτη αλλά αντίθετα αύξηση του χρόνου μετακίνησης αλλά και θα χανόταν η απευθείας σύνδεση με Βάρκιζα, Γλυφάδα κλπ.