(11-12-2013, 03:26 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το Ε22 από γραμμή για την εξυπηρέτηση της Σαρωνίδας ξεκίνησε, σε εξπρές σύνδεση της Συγγρού με το κέντρο μετεξελίχθηκε και κατέληξε να υπάρχει για εξπρές σύνδεση Πλ. Γλυφάδας με Στ. Ελληνικού.
To E2 ξεκίνησε σαν Ε2: ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΒΟΥΛΑ, δηλαδή ώς εξπρές της Συγγρού, παράλληλα με το Ε2Θ: ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ, το καλοκαίρι ως εξπρές παραλίας. Μετά από αιτήματα των κατοίκων της Σαρωνίδας έγινε το σούπερ ντούπερ Ε22: ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΣΑΡΩΝΙΔΑ που συνέθετε τα 2 παραπάνω με την εξυπηρέτηση της παραλιακής μετά τη Βάρκιζα. Τώρα είναι η γραμμή που αν πετύχω στο Ελληνικό, ξέρω πως θα φτάσω (σαρδέλα βέβαια) 5' νωρίτερα στη Γλυφάδα.
Περί Α/Β3 - Λ. Βουλιαγμένης ο λόγος.
1) είναι μία γραμμή, απλά το ένα κάνει η ηλίθιες βόλτες σε Ευρυάλη, το άλλο στην Καραχάλιου (το έχουμε συζητήσει άπειρες φορές, ας μην το επαναλαμβάνουμε)
2) Οι επίγειες σύνδεσεις των σταθμών του μετρό στη Βουλιαγμένης είναι:
Αγ. Ιωάννης - Δάφνη A3 - B3 - A4
Δάφνη - Αγ. Δημήτριος A3 - B3 - A4
Αγ. Δημήτριος - Ηλιούπολη A3 - B3 - A4 - 109 - 154
Ηλιούπολη - Άλιμος A3 - B3 - 154 (155 στην άνοδο)
Άλιμος - Αργυρούπολη Α3 - Β3
Αργυρούπολη - Ελληνικό Α3 - Β3
3) Οι γραμμές κορμοί πρέπει να έχουν αφετηρία σε κάποιο κεντρικό σημείο. Το Α3-Β3 είναι ο κορμός της Λ. Βουλιαγμένης. Το Α2 είναι ο κορμός της Συγγρού - Αμφιθέας - Παραλίας. Το Α4 είναι γιαλλαντζί κορμός, αυτό μπορεί να μετατραπεί σε τοπικό ή ακόμα και να καταργηθει (με τροποποιήσεις που έχουν προταθεί στο αντίστοιχο θέμα)
Περί Α2/Β2 - κορμού Συγγρού
Το Α2/Β2 αν πάει στο Φιξ θα γίνει κυκλικό, γιατί δεν υπάρχει κάποιος χώρος που να βολεύει σαν αφετηρία. Τι εννοώ δεν βολεύει; Ο χώρος της αφετηρίας του 910 μετά την αναστροφή του λεωφορείου παρακάμπτει τη στάση Συγγρού Φιξ των 040/550/10. Αυτό σημαίνει πως ο κόσμος που πάει προς Πάντειο - Ιντεραμέρικαν κ.α θα στοιβάζεται στα ήδη κορεσμένα 040/550/10. Οι υπόλοιποι προς Συγγρού θα έχουν το δίλημα της εξόδου. Σε ποια από τις 2 στάσεις θα περάσει ταχύτερα το λεωφορείο. Μόνοι κερδισμένοι όσοι πάνε από Τροκαντερό και κάτω, που θα έχουν πιο άνετη μετακίνηση για τις πρώτες στάσεις. Αν και αυτοί χάνουν αλλού..
Άρα αν δεν πάει στην αφετηρία του 910, θα γίνει κυκλικό. Κυκλική γραμμή είναι ο ορισμός που δίνει ο ΟΑΣΑ στις γραμμές που περνάνε όποτε θέλουν. Στις γραμμές που ο ένας οδηγός πάει τα ζώα μου αργά και ο επόμενος έρχεται κομμάτια και κολλάει πίσω του. Αυτά τα φαινόμενα παρατηρούνται ακόμα και σε γραμμές με χρονοαπόσταση 10-15' και διάρκεια διαδρομής μιας ώρας. Δεν θέλω να το φανταστώ σε κυκλικό Α2 με τα οχήματα να αναχωρούν δύο - δύο από το Φιξ και τους επιβάτες που θα χάσουν το τραινάκι να περιμένουν 20'.
Για το αγαπημένο μου Ε22:
1) από τη στιγμή που έφυγε από το κέντρο πρέπει να αλλάξει νούμερο
2) από κίνηση όπως το βλέπω πάει καλά, από κατοίκους της Βούλας που το προτιμούν έναντι του Α2, και από Γλυφαδιώτες που κάνουν πάρτυ όταν το βλέπουν στην πλατεία, περιμένοντας το Α3 (γιατί το Β3 κάνει στάση απέναντι

3) θα πρότεινα διαπραγματεύσεις με τον δήμο Σαρωνικού και Κρώπιας για την τιμολόγηση του εισιτηρίου και περιορισμούς επιβίβασης - αποβίβασης για το κομμάτι Βάρκιζα - Ελληνικό, παράλληλα με την επέκταση των τοπικών ΒΒΒ μέχρι το Ελληνικό ή των Α3/Β3 μέχρι το τέρμα της Βούλας (ώστε να έχουμε σύνδεση Βούλας - Ελληνικού πέραν το Ε22 που δεν θα πραγματοποιεί στάσεις).
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
