Μάλλον δεν χρησιμοποίησα σωστά τον όρο "τοπικοποίηση"...
Όπως καταλήξαμε την προηγούμενη φορά, λόγω των μεγάλων αποστάσεων μεταξύ των σταθμών νοτίως του Αγ. Δημητρίου, ένας "δυνατός" κορμός Λ. Βουλιαγμένης είναι απαραίτητος.( Μάλιστα μιας και ανέφερες τα επιπλάδικα της Ηλιουπόλεως να αναφέρω και τα ρουχάδικα της Λ. Βουλιαγμένης μεταξύ Αγ. Ιωάννη και Καλογήρων - και πέραν της κρίσεως, και το Μετρό δεν τους έκανε καλό θεωρώ...) Όταν λέω "τοπικοποίηση" των Α3/Β3 στο Ελληνικό (και του Α4) στην Ηλιούπολη αντίστοιχα, ο στόχος είναι να κατεβάζω τους επιβάτες τους στο Μετρό αν πηγαίνουν κέντρο, και αντίστροφα να τους αναγκάζω να μπαίνουν στο Μετρό στην Αθήνα. Έτσι θα έχω τον κορμό της Λ. Βουλιαγμένης (που θα προέλθει από την συγχώνευση των Α3/Α4/Β3, πες Α34) μόνο για εκείνους που πηγαίνουν ή βρίσκονται σε σημείο εκτός σταθμών, η θέλουν μια μικρή διαδρομή των 5-6 στάσεων που μέχρι να κατέβεις στο Μετρό και ξαναανεβεις έχεις φτάσει με το λ/φ.
Για το Ε22 ποια είναι η γνώμη σου;
Όπως καταλήξαμε την προηγούμενη φορά, λόγω των μεγάλων αποστάσεων μεταξύ των σταθμών νοτίως του Αγ. Δημητρίου, ένας "δυνατός" κορμός Λ. Βουλιαγμένης είναι απαραίτητος.( Μάλιστα μιας και ανέφερες τα επιπλάδικα της Ηλιουπόλεως να αναφέρω και τα ρουχάδικα της Λ. Βουλιαγμένης μεταξύ Αγ. Ιωάννη και Καλογήρων - και πέραν της κρίσεως, και το Μετρό δεν τους έκανε καλό θεωρώ...) Όταν λέω "τοπικοποίηση" των Α3/Β3 στο Ελληνικό (και του Α4) στην Ηλιούπολη αντίστοιχα, ο στόχος είναι να κατεβάζω τους επιβάτες τους στο Μετρό αν πηγαίνουν κέντρο, και αντίστροφα να τους αναγκάζω να μπαίνουν στο Μετρό στην Αθήνα. Έτσι θα έχω τον κορμό της Λ. Βουλιαγμένης (που θα προέλθει από την συγχώνευση των Α3/Α4/Β3, πες Α34) μόνο για εκείνους που πηγαίνουν ή βρίσκονται σε σημείο εκτός σταθμών, η θέλουν μια μικρή διαδρομή των 5-6 στάσεων που μέχρι να κατέβεις στο Μετρό και ξαναανεβεις έχεις φτάσει με το λ/φ.
Για το Ε22 ποια είναι η γνώμη σου;