11-12-2013, 02:51 AM
(11-12-2013, 01:54 AM)ns_ Έγραψε: (2) Το Ε22 επιτελεί έναν πολύ σημαντικό ρόλο στη σύνδεση ΒΒΒ και επέκεινα με τερματικό Σταθμό Ελληνικού, και όχι μόνο πρέπει να διατηρηθεί (καθώς ακούγονται διάφορα περί καταργήσεώς του, ώστε ο "υπερνότιος" να έχει κίνητρο να αφήσει το αυτοκίνητο στο σπίτι. Γιατί αν χρειάζεται να περιμένει 20'-30' για μετεπιβίβαση από / προς το τροφοδοτικό, απλά θα πάρει το αμάξι, και αυτό δεν το θέλουμε...τα Α3/Β3 δουλευουν αψογα σαν κορμοι.σημερα εφτασα με το Β3 σταθμο ελληνικου στις 16:10 και Ε22 που ειχε εκεινη την ωρα δρομολογιο δεν ηρθε ποτε ουτε 171 που ειχε 16:05(ισως ειχε περασει).αλλες φορες ομως την ιδια ωρα ερχονται και τα 2 16:20 γεμιζουν ασφυκτικα!!ειδικα το Ε22 το οποιο οταν δουλευε απο ακαδημια ειχε στανταρ δρομολογια
(3) Δεδομένου πλέον του Μετρό, οι 11 συνδέσεις Αλίμου με Ελληνικό είναι πολλές. Ιδίως τα Α3 / Β3 χρειάζεται να τοπικοποιηθούν - απορώ γιατί δεν γίνεται αυτό. Η γραμμή πρέπει να είναι π.χ
133 (από τα 2 3άρια των Α3/Β3):
ΕΥΡΥΑΛΗ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ.
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο