11-12-2013, 02:35 AM
Δε μπορεί να υπάρξει τοπικοποίηση κορμού και μετατροπή σε τροφοδοτική Μετρό, όταν δεν υπάρχει αντίστοιχη γραμμή που να καλύπτει το επίγειο κομμάτι. Γιατί πολύ απλά οι αποστάσεις μεταξύ των σταθμών, ειδικά όσο απομακρυνόμαστε από το κέντρο, όλο και μεγαλώνουν.
Επίσης, με τη λογική αυτή θα πει οποιοσδήποτε στα ΝΠ που εξυπηρετείται είτε από Α2/Β2, είτε από Α3/Β3, γιατί δεν κόβεις και τις παράλληλες στο Μετρό γραμμές της Ιεράς Οδού ή της Μεσογείων;
Η εμπορική δραστηριότητα στη Λ. Βουλιαγμένης, που τη γνωρίζω καλύτερα, μιας και μένω δίπλα σε αυτή από την πρώτη μέρα της ζωής μου, δε συγκεντρώνεται μόνο γύρω από τους σταθμούς. Ειδικά στα πιο νότια, αν πας στο σταθμό της Αργυρούπολης, για παράδειγμα, θα διαπιστώσεις ότι είναι σε μία "νεκρή" εμπορικά περιοχή. Κάθισα προ καιρού ένα βράδυ στην αφετηρία του 142 περιμένοντάς το και φοβήθηκε το μάτι μου μες στην ερημία. Στην αρχή της Λ. Αλίμου, όμως, δε συμβαίνει το ίδιο και ας είναι μακριά από το Μετρό. Είναι από τα πιο εμπορικά σημεία.
Επίσης, μην παραβλέπουμε το ότι μόνο η Βουλιαγμένης καλύπτεται από το Μετρό. Τι θα πεις σε κάποιον που μένει επί της Ηλιούπολεως ή δουλεύει επί αυτής (κάποτε ήταν στην αίγλη τους τα επιπλάδικα εκεί); Περπάτα την Καφαντάρη για να φτάσεις στον Αγ. Ιωάννη; Πολύ απλά θα πάρει το ΙΧ του και λύθηκε το πρόβλημα.
Που θέλω να καταλήξω. Όπως έχουμε ξανασυζητήσει, η ύπαρξη του Μετρό σε έναν Χ άξονα δεν είναι κίνητρο για κατάργηση του κορμού. Μπορεί να οδηγήσει σε αραίωση δρομολογίων, εφόσον μειώνεται το επιβατικό κοινό, αλλά όχι σε κατάργηση. Και μην το παίρνεις ως το ότι θέλω σώνει και ντε να μείνει κορμός στη Βουλιαγμένης. Έτσι κι αλλιώς εγώ και πέρυσι το Μετρό χρησιμοποιούσα και φέτος το ίδιο κάνω.
ΥΓ: Σε κάποια Χ στιγμή που θα υπάρχει είτε απεργία του Μετρό, είτε κάποια βλάβη ή κάτι άλλο που θα οδηγήσει σε διακοπή δρομολογίων, από την Ηλιούπολη και τον Άλιμο, πως θα φτάσει κάποιος στο κέντρο για να μετεπιβιβαστεί σε άλλη γραμμή; Και μη μου πεις ούτε το ότι δεν υπάρχουν βλάβες κλπ (το χειμώνα είχε κλείσει ένα πρωί για 3 ώρες ο Αγ. Δημήτριος και η Δάφνη λόγω βλάβης), ούτε ότι μπορούν να δρομολογηθούν προσωρινές γραμμές (όταν δεν υπάρχουν εφεδρείες, αυτό είναι αστείο).
Επίσης, με τη λογική αυτή θα πει οποιοσδήποτε στα ΝΠ που εξυπηρετείται είτε από Α2/Β2, είτε από Α3/Β3, γιατί δεν κόβεις και τις παράλληλες στο Μετρό γραμμές της Ιεράς Οδού ή της Μεσογείων;
Η εμπορική δραστηριότητα στη Λ. Βουλιαγμένης, που τη γνωρίζω καλύτερα, μιας και μένω δίπλα σε αυτή από την πρώτη μέρα της ζωής μου, δε συγκεντρώνεται μόνο γύρω από τους σταθμούς. Ειδικά στα πιο νότια, αν πας στο σταθμό της Αργυρούπολης, για παράδειγμα, θα διαπιστώσεις ότι είναι σε μία "νεκρή" εμπορικά περιοχή. Κάθισα προ καιρού ένα βράδυ στην αφετηρία του 142 περιμένοντάς το και φοβήθηκε το μάτι μου μες στην ερημία. Στην αρχή της Λ. Αλίμου, όμως, δε συμβαίνει το ίδιο και ας είναι μακριά από το Μετρό. Είναι από τα πιο εμπορικά σημεία.
Επίσης, μην παραβλέπουμε το ότι μόνο η Βουλιαγμένης καλύπτεται από το Μετρό. Τι θα πεις σε κάποιον που μένει επί της Ηλιούπολεως ή δουλεύει επί αυτής (κάποτε ήταν στην αίγλη τους τα επιπλάδικα εκεί); Περπάτα την Καφαντάρη για να φτάσεις στον Αγ. Ιωάννη; Πολύ απλά θα πάρει το ΙΧ του και λύθηκε το πρόβλημα.
Που θέλω να καταλήξω. Όπως έχουμε ξανασυζητήσει, η ύπαρξη του Μετρό σε έναν Χ άξονα δεν είναι κίνητρο για κατάργηση του κορμού. Μπορεί να οδηγήσει σε αραίωση δρομολογίων, εφόσον μειώνεται το επιβατικό κοινό, αλλά όχι σε κατάργηση. Και μην το παίρνεις ως το ότι θέλω σώνει και ντε να μείνει κορμός στη Βουλιαγμένης. Έτσι κι αλλιώς εγώ και πέρυσι το Μετρό χρησιμοποιούσα και φέτος το ίδιο κάνω.
ΥΓ: Σε κάποια Χ στιγμή που θα υπάρχει είτε απεργία του Μετρό, είτε κάποια βλάβη ή κάτι άλλο που θα οδηγήσει σε διακοπή δρομολογίων, από την Ηλιούπολη και τον Άλιμο, πως θα φτάσει κάποιος στο κέντρο για να μετεπιβιβαστεί σε άλλη γραμμή; Και μη μου πεις ούτε το ότι δεν υπάρχουν βλάβες κλπ (το χειμώνα είχε κλείσει ένα πρωί για 3 ώρες ο Αγ. Δημήτριος και η Δάφνη λόγω βλάβης), ούτε ότι μπορούν να δρομολογηθούν προσωρινές γραμμές (όταν δεν υπάρχουν εφεδρείες, αυτό είναι αστείο).