11-12-2013, 01:54 AM
Κοιτάζοντας τα παραπάνω στοιχεία μου δίδεται η αφορμή για τις παρακάτω σκέψεις:
(1) Το έχω ξαναπεί αυτό - δεν βλέπω τον λόγο το Α2, το οποίο παίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο στη συγκοινωνιακή σύνδεση της παραλιακής ζώνης με το κέντρο να συνεχίζει τη διαδρομή του πέραν της Συγγρού-Φιξ. Από κει και πέρα έχει Μετρό.
Τα δρομολόγια αυτά θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν είτε (α) για πύκνωση των δρομολογίων του ίδιου του Α2 έως τη Συγγρού ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής, είτε (β) στη δημιουργία ενός κάθετου άξονα Συγγρού-Φιξ - Αιγαίου - Ευξείνου Πόντου - Αμαξοστάσιο - Αγ. Δημητρίου - Θεομήτορος - Αλίμου (Πλ. Γερουλανου) που θα εξυπηρετούσε τη συγκοινωνία Ελληνικού - Αλίμου - Άνω Ν. Σμύρνης είτε (γ) στην πύκνωση των δρομολογίων από Γλυφάδα και ΒΒΒ προς τερματικό σταθμό Ελληνικού.
Ομοίως χρειάζεται να κοπεί στο Συγγρού-Φιξ και το Β2.
(2) Το Ε22 επιτελεί έναν πολύ σημαντικό ρόλο στη σύνδεση ΒΒΒ και επέκεινα με τερματικό Σταθμό Ελληνικού, και όχι μόνο πρέπει να διατηρηθεί (καθώς ακούγονται διάφορα περί καταργήσεώς του, ώστε ο "υπερνότιος" να έχει κίνητρο να αφήσει το αυτοκίνητο στο σπίτι. Γιατί αν χρειάζεται να περιμένει 20'-30' για μετεπιβίβαση από / προς το τροφοδοτικό, απλά θα πάρει το αμάξι, και αυτό δεν το θέλουμε...
(3) Δεδομένου πλέον του Μετρό, οι 11 συνδέσεις Αλίμου με Ελληνικό είναι πολλές. Ιδίως τα Α3 / Β3 χρειάζεται να τοπικοποιηθούν - απορώ γιατί δεν γίνεται αυτό. Η γραμμή πρέπει να είναι π.χ
133 (από τα 2 3άρια των Α3/Β3):
ΕΥΡΥΑΛΗ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ.
(4) Από τις 4 συνδέσεις των Νέας Σμύρνης και Παλ. Φαλήρου (όμορων Δήμων με μεγάλη συνάφεια, εξ ου είχε συζητηθεί ακόμη και πιθανή συγχώνευσή τους με τον Καλλικράτη) οι 3 (126, 130, 550) είναι στο ύψος της Συγγρού. Το 106 κάνει μια ουσιαστική σύνδεση (Πλ. Ν. Σμύρνης - Πλ. Φιλικής Εταιρείας Β-Ν) και φυσικά υπάρχει και το Τραμ, στον άξονα ΒΑ-ΝΔ. Ελλείπει παντελώς όμως μια σύνδεση είτε Α-Δ είτε ΝΑ-ΒΔ. Για να καλυφθεί αυτό το κενό προτείνω (από τον εξορθολογισμό ορισμένων άλλων γραμμών που προτείνω παραπάνω) τη δημιουργία γραμμής
132 ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ - ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ
η οποία θα ακολουθεί τη διαδρομή: Στ. Δάφνης - Παπαναστασίου - Αλκίνοου - Μητρ. Ευθυβούλη - Αιγαίου - Δαρδανελλίων (η παράλληλη της Αρτάκης) - Αγ. Σοφίας - Πλ. Σκατζουράκη - Μυκάλης - Μηδείας (όπου και διασταύρωση με Τραμ - στάση ΜΗΔΕΙΑΣ-ΜΥΚΑΛΗΣ) - Κύπρου - Γοργοποτάμου - Ασκληπιού - Λ. Αμφιθέας - Ορφέως - Λ. Ποσειδώνος - Αφετηρία 550
και τανάπαλιν:
Αφετηρία 550 - Λ. Ποσειδώνος - Ιωάννου Φιξ - Καλυψούς - Λ. Αμφιθέας - Τυρταίου - Γοργοποτάμου - Κύπρου - Αγνώστων Μαρτύρων (1 τετράγωνο από τη στάση τραμ ΜΗΔΕΙΑΣ-ΜΥΚΑΛΗΣ) - Αγ. Σοφίας - Πλ. Σκατζουράκη - Αρτάκης - Αιγαίου - Κιουπετζόγλου - Ακροπόλεως - Παπαναστασίου - Στ. Δάφνης
(1) Το έχω ξαναπεί αυτό - δεν βλέπω τον λόγο το Α2, το οποίο παίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο στη συγκοινωνιακή σύνδεση της παραλιακής ζώνης με το κέντρο να συνεχίζει τη διαδρομή του πέραν της Συγγρού-Φιξ. Από κει και πέρα έχει Μετρό.
Τα δρομολόγια αυτά θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν είτε (α) για πύκνωση των δρομολογίων του ίδιου του Α2 έως τη Συγγρού ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής, είτε (β) στη δημιουργία ενός κάθετου άξονα Συγγρού-Φιξ - Αιγαίου - Ευξείνου Πόντου - Αμαξοστάσιο - Αγ. Δημητρίου - Θεομήτορος - Αλίμου (Πλ. Γερουλανου) που θα εξυπηρετούσε τη συγκοινωνία Ελληνικού - Αλίμου - Άνω Ν. Σμύρνης είτε (γ) στην πύκνωση των δρομολογίων από Γλυφάδα και ΒΒΒ προς τερματικό σταθμό Ελληνικού.
Ομοίως χρειάζεται να κοπεί στο Συγγρού-Φιξ και το Β2.
(2) Το Ε22 επιτελεί έναν πολύ σημαντικό ρόλο στη σύνδεση ΒΒΒ και επέκεινα με τερματικό Σταθμό Ελληνικού, και όχι μόνο πρέπει να διατηρηθεί (καθώς ακούγονται διάφορα περί καταργήσεώς του, ώστε ο "υπερνότιος" να έχει κίνητρο να αφήσει το αυτοκίνητο στο σπίτι. Γιατί αν χρειάζεται να περιμένει 20'-30' για μετεπιβίβαση από / προς το τροφοδοτικό, απλά θα πάρει το αμάξι, και αυτό δεν το θέλουμε...
(3) Δεδομένου πλέον του Μετρό, οι 11 συνδέσεις Αλίμου με Ελληνικό είναι πολλές. Ιδίως τα Α3 / Β3 χρειάζεται να τοπικοποιηθούν - απορώ γιατί δεν γίνεται αυτό. Η γραμμή πρέπει να είναι π.χ
133 (από τα 2 3άρια των Α3/Β3):
ΕΥΡΥΑΛΗ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ.
(4) Από τις 4 συνδέσεις των Νέας Σμύρνης και Παλ. Φαλήρου (όμορων Δήμων με μεγάλη συνάφεια, εξ ου είχε συζητηθεί ακόμη και πιθανή συγχώνευσή τους με τον Καλλικράτη) οι 3 (126, 130, 550) είναι στο ύψος της Συγγρού. Το 106 κάνει μια ουσιαστική σύνδεση (Πλ. Ν. Σμύρνης - Πλ. Φιλικής Εταιρείας Β-Ν) και φυσικά υπάρχει και το Τραμ, στον άξονα ΒΑ-ΝΔ. Ελλείπει παντελώς όμως μια σύνδεση είτε Α-Δ είτε ΝΑ-ΒΔ. Για να καλυφθεί αυτό το κενό προτείνω (από τον εξορθολογισμό ορισμένων άλλων γραμμών που προτείνω παραπάνω) τη δημιουργία γραμμής
132 ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ - ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ
η οποία θα ακολουθεί τη διαδρομή: Στ. Δάφνης - Παπαναστασίου - Αλκίνοου - Μητρ. Ευθυβούλη - Αιγαίου - Δαρδανελλίων (η παράλληλη της Αρτάκης) - Αγ. Σοφίας - Πλ. Σκατζουράκη - Μυκάλης - Μηδείας (όπου και διασταύρωση με Τραμ - στάση ΜΗΔΕΙΑΣ-ΜΥΚΑΛΗΣ) - Κύπρου - Γοργοποτάμου - Ασκληπιού - Λ. Αμφιθέας - Ορφέως - Λ. Ποσειδώνος - Αφετηρία 550
και τανάπαλιν:
Αφετηρία 550 - Λ. Ποσειδώνος - Ιωάννου Φιξ - Καλυψούς - Λ. Αμφιθέας - Τυρταίου - Γοργοποτάμου - Κύπρου - Αγνώστων Μαρτύρων (1 τετράγωνο από τη στάση τραμ ΜΗΔΕΙΑΣ-ΜΥΚΑΛΗΣ) - Αγ. Σοφίας - Πλ. Σκατζουράκη - Αρτάκης - Αιγαίου - Κιουπετζόγλου - Ακροπόλεως - Παπαναστασίου - Στ. Δάφνης