05-12-2013, 12:40 PM
(05-12-2013, 12:15 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μεταφέρεται η αφετηρία της 813 στη θέση της αφετηρίας της κατηργημένης 8 (επί της Λ. Αλεξάνδρας), με ανάλογη τροποποίηση της διαδρομής.
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...3-9%CE%958
Άντε, επιτέλους! Να τελειώνει αυτό το ανεκδιήγητο μπάχαλο που δημιουργείται μπροστά από το Εφετείο. Και για να μην παρεξηγούμαι: Το μπάχαλο δεν το δημιούργησε το 813 που ΝΟΜΙΜΑ έχει την αφετηρία του στη Λουκάρεως, αλλά η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ της Τροχαίας, που έχει ΜΟΝΙΜΟ προσωπικό έξω από τα Δικαστήρια και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΗ να διώξει τους ταρίφες που κάνουν ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΙΑΤΣΑ και καταλαμβάνουν τη λωρίδα ανόδου προς Γκύζη.
Το θέμα, εν τέλει, λύνεται με την υποχώρηση του πιό αδύναμου κρίκου (του λεωφορείου). Ποιός άραγε να τα βάλει με την κίτρινη φατρία; Το αιτιολογικό της απόφασης του ΟΑΣΑ μιλάει μόνο του : Έχοντας υπ' όψιν το 1) έγγραφο της Τροχαίας, 2) έγγραφο του Εφετείου. Δηλαδή, όλες οι υπηρεσίες βρήκαν ότι φταίει το λεωφορείο και ότι ... δεν φταίει η κατάληψη του οδοστρώματος από δεκάδες άεργα και ρυπαρά ταξί, που περιμένουν ψωμολυσσόντας κάποιον συνάδελφό μου δικηγόρο να τον πάνε δυό βήματα παραπέρα (και που δεν τον βρίσκουν, γιατί κι εμείς σε ποσοστό 80%, πλέον, αδυνατούμε να χρηματοδοτούμε τέτοιες ... πολυτέλειες)
Αθάνατη Ελλάδα.
Υ.Γ. : Παράπλευρη ωφέλεια > Επιτέλους θα επαναποκτήσει αξιοπρεπή σύνδεση το Μετρό Αμπελοκήπων με την κάθοδο προς Ιπποκράτους, που είχε ξεμείνει με το κατακαημένο 230, από τότε που κόπηκαν τα 601/3, Γ5, 419.