03-12-2013, 03:41 AM
Μετά το undefined που έβαλε δάκτυλος του ΟΑΣΑ για να μην τον κράξω (τον Οργανισμό) που δεν έκανε τίποτα εδώ και 4 χρόνια, ας ξαναγράψω αυτό που ήθελα
Πρόταση τροποποίησης του 416 λόγω της λειτουργίας του σταθμού Χολαργός.
Το 416 εκτελεί παράλληλη διαδρομή με τα Α5 και Β5 στο τμήμα μεταξύ των σταθμών Χολαργός και Εθν. Άμυνα. Θα μπορούσε να έχει αφετηρία στην πλ. Χολαργού, την οποία έχουν καταλάβει τα ταξί, και κυκλική διαδρομή μέχρι το Στ. Χολαργός. Το μήκος της πλευράς της πλατείας που βρίσκεται η υφιστάμενη στάση είναι 34μ, ενώ ο χώρος που χρειάζονται 2 Solaris Midi μόλις 18μ.
Η προτεινόμενη διαδρομή είναι η εξής:
Αφετηρία πλ. Χολαργού -> 17ης Νοεμβρίου -> αριστερά Μεσογείων -> στάση αποβίβασης Στ. Χολαργός -> αναστροφή στο φανάρι της Περικλέους -> στάση επιβίβασης 5η Χολαργού -> δεξιά 17ης Νοεμβρίου -> πλ. Χολαργού
Η διαδρομή θα μειωθεί από τα 6,4km στα 4,3km, ενώ ο απαιτούμενος χρόνος από τα 25' το πρωί και τα 20' το απόγευμα σε 20' και 15' αντίστοιχα. Αντίστοιχα οι συχνότητες αιχμής θα διαμορφωθούν στα 10' από 10-15' εναλλάξ που είναι σήμερα.
Πρόταση τροποποίησης του 416 λόγω της λειτουργίας του σταθμού Χολαργός.
Το 416 εκτελεί παράλληλη διαδρομή με τα Α5 και Β5 στο τμήμα μεταξύ των σταθμών Χολαργός και Εθν. Άμυνα. Θα μπορούσε να έχει αφετηρία στην πλ. Χολαργού, την οποία έχουν καταλάβει τα ταξί, και κυκλική διαδρομή μέχρι το Στ. Χολαργός. Το μήκος της πλευράς της πλατείας που βρίσκεται η υφιστάμενη στάση είναι 34μ, ενώ ο χώρος που χρειάζονται 2 Solaris Midi μόλις 18μ.
Η προτεινόμενη διαδρομή είναι η εξής:
Αφετηρία πλ. Χολαργού -> 17ης Νοεμβρίου -> αριστερά Μεσογείων -> στάση αποβίβασης Στ. Χολαργός -> αναστροφή στο φανάρι της Περικλέους -> στάση επιβίβασης 5η Χολαργού -> δεξιά 17ης Νοεμβρίου -> πλ. Χολαργού
Η διαδρομή θα μειωθεί από τα 6,4km στα 4,3km, ενώ ο απαιτούμενος χρόνος από τα 25' το πρωί και τα 20' το απόγευμα σε 20' και 15' αντίστοιχα. Αντίστοιχα οι συχνότητες αιχμής θα διαμορφωθούν στα 10' από 10-15' εναλλάξ που είναι σήμερα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608