28-11-2013, 10:13 PM
(28-11-2013, 10:04 PM)pvuccino Έγραψε: Bρε παιδιά όλα καλά, αλλά το Β16 που τους ήρθε να το πάνε Αγ.Μαρίνα;; Το μόνο που εξυπηρετεί έτσι είναι η πρόσβαση στο σταθμό από το κέντρο του Χαϊδαρίου (που θα μπορούσε να "βολευτει" ωραιότατα με μια απλή τροποποίηση του 811) και σύνδεση της Λ.Καβάλας από Δαφνί μέχρι Παλατάκι με το μετρό! (πόσος κόσμος θέλει πια να πάει απο 'κει στο μετρό;; Μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και το 845 που περνάει πολύ κοντά στο Στ.Αιγάλεω!) Για μένα θα 'ταν προτιμότερο να κρατήσουν το Β16 ως σύνδεση της Αθήνας με την Ελευσίνα (που ΚΑΙ πιο γρήγορα σε πάει από το Α16 ΚΑΙ βοηθάει και στην Καβάλας που δεν έχει ούτε μετρό ούτε τίποτα) και να τοπικοποιήσουν το Α16 στο Στ.Αγ.Μαρίνα που περνάει έτσι κι αλλιώς! Βέβαια έτσι θα αποκοβόταν η οδική σύνδεση Ιεράς Οδού-κέντρου Αιγάλεω, αλλά δεν ξέρω αν θα είναι χρήσιμη τώρα πια! (είδαμε άλλωστε ότι και στο Περιστέρι ο κόσμος από τα 731/748 κατεβαίνει Ανθούπολη, έστω για να πάει 1-2 σταθμούς πιο πέρα. Και στην Ιερά Οδό από Πλατ.Δαβάκη και κάτω υπάρχουν και τα 803/811/829 για το κέντρο του Αιγάλεω) Όσο για την οδική σύνδεση Αθήνας-Αιγάλεω, νομίζω τα 813/856 είναι υπεραρκετά. Βέβαια και το να κόψεις εντελώς το Α16 δεν είναι και ό,τι καλύτερο αλλά... Πάντως δεν το βλέπω να ζει για πολύ το 876!!
Κάτσε να εμφανιστεί πρώτα. Γιατί εδώ μέσα προδικάζαμε τη βέβαιη κατάργηση της 070 μετά το πέρας της δοκιμαστικής λειτουργίας, αλλά έγινε μόνιμη η γραμμή.
Ίσως το 876 να είναι προθάλαμος κατάργησης και της Α16 (ή περιορισμού της στα στενά όρια του Λεκανοπεδίου).