24-11-2013, 01:00 AM
(23-11-2013, 11:02 PM)ns_ Έγραψε: Νίκο, μ' αρέσει που είσαι τεκμηριωμένος!
Προσθέτω: Πειραιώς (κτήριο ΕΤΒΑ, κοντά στο Παντειο (στη στάση μεταξύ Παντείου και Αγ. Σωστη στην άνοδο), Millennium (απέναντι από τον Άγιο Σωστη), Νέα Δημοκρατία/Media Markt, και Κωτσοβολος απέναντι.
Και είναι κατοικημενες αυτές οι περιοχές αμέσως από μέσα.
Απλώς επισήμανα μια ανισορροπιία συγκοινωνιακής κάλυψης μεταξύ Συγγρού και Λ. Βουλιαγμένης έως Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ που είναι συμμετρικοί συγκονωνιακοί άξονες, και ιδίως του Δέλτα Φαλήρου vs Στ. Ηλιούπολη.
Γενικά φαίνεται ότι οι νέοι σταθμοί της προέκτασης Αγ. Δημήτριος - Ελληνικό δεν έχουν μεγάλη κίνηση έως τώρα, ενώ αντίστροφα πάσχει η τροφοδοσία Γλυφάδας και ΒΒΒ από Στ. Ελληνικού.
Παίρνεις όμως ως πρότυπο την Βουλιαγμένης η οποία με Α3/Β3/Α4/856 συν μετρό είναι σπατάλη. Μόνο τα Α3/Β3 χρειάζονται από επίγεια σύνδεση.
Για τις διελεύσεις στην Συγγρού πιστεύω τα είπε όλα πολύ εύστοχα ο nikos1991. Επιπλέον, μην ξεχνάμε ότι το Β2 που διέρχεται από το κομμάτι Ποσειδώνος-Αμφιθέας δεν έχει και ιδιαίτερα μεγάλη επιβατική κίνηση για να δικαιολογεί ενίσχυση. Όταν έχει GN ποτέ δεν υπάρχει πρόβλημα υπερπληρότητας. Μόνο με Ν1 γεμίζει.