23-11-2013, 11:02 PM
(23-11-2013, 08:49 PM)nikos1991 Έγραψε: Στο κομμάτι Δέλτα - Λ. Αμφιθέας έχουμε Village, Ευγενίδιο, Metropolitan και Ωνάσειο. Από εκεί διέρχονται τα 550 και Β2 με 11,5 διελεύσεις την ώρα (ανά 8-9' το 550 και 10-15' το Β2).
Στο ύψος της Λ. Αμφιθέας προστίθονται τα Α2 και 10. Ανεβαίνοντας την Συγγρού έχουμε ΔΟΥ Ν. Σμύρνης, το παράρτημα του Παίδων, υποκαταστήματα τραπεζών, την EFG Eurolife και προξενεία. Οι διελευσεις φτάνουν τις 11,5 + 5 (A2) + 5(10) + 3,5 (126) = 25.
Στον Αγ. Σώστη έχουν μπει τα υπόλοιπα τοπικά του Π. Φαλήρου - Νέας Σμύρνης και το 040. Επίσης από σημεία ενδιαφέροντος προστίθονται το Ledra Mariott (μέχρι 31/12/13, γιατί κλείνει), τα γραφεία της Blue Star Ferries, το Ίδρυμα Ωνάση, το Οικονομικό Επιμελητήριο, το Intercontinental, η Παντειος, το Εκπαιδευτικό Κέντρο της ΕΤΕ, η Interamerican και η Διεύθυνση Εσωτερικών υποθέων της αστυνομίας. Μέχρι το σταθμό του Φιξ οι διελεύσεις λεωφορείων έχουν φτάσει τις 25+ 3,5 (106) + 6 (136-7) + 7 (040) = 41,5, ήτοι λεωφορείο ανά 2'
Το υπόλοιπο τμήμα της Συγγρου περιλαμβάνει τουριστικά πρακτορεία (ΑΝΕΚ, ΜΙΝΟΑΝ, Blue Star, Superfast και άλλα), εταιρίες ενοικίασης αυτοκινήτων, υποκαταστήματα τραπεζών και φυσικά το Ζάππειο και το Σύνταγμα που αποτελούν κομβικά σημεία της Αθήνας. Εκεί παραμένουν τα Α2, Β2 και 040, δηλαδή 14,5 αρθρωτά και 4 12μετρα λεωφορεία ανά ώρα.
Η άποψή μου είναι πως δεν χρειάζονται άλλες 10 διελεύσεις ανά ώρα στην περιοχή, ειδικά όταν οι περισσότεροι επιβάτες από τη Λ. Συγγρου κατεβαίνουν στο μετρό.
Νίκο, μ' αρέσει που είσαι τεκμηριωμένος!
Προσθέτω: Πειραιώς (κτήριο ΕΤΒΑ, κοντά στο Παντειο (στη στάση μεταξύ Παντείου και Αγ. Σωστη στην άνοδο), Millennium (απέναντι από τον Άγιο Σωστη), Νέα Δημοκρατία/Media Markt, και Κωτσοβολος απέναντι.
Και είναι κατοικημενες αυτές οι περιοχές αμέσως από μέσα.
Απλώς επισήμανα μια ανισορροπιία συγκοινωνιακής κάλυψης μεταξύ Συγγρού και Λ. Βουλιαγμένης έως Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ που είναι συμμετρικοί συγκονωνιακοί άξονες, και ιδίως του Δέλτα Φαλήρου vs Στ. Ηλιούπολη.
Γενικά φαίνεται ότι οι νέοι σταθμοί της προέκτασης Αγ. Δημήτριος - Ελληνικό δεν έχουν μεγάλη κίνηση έως τώρα, ενώ αντίστροφα πάσχει η τροφοδοσία Γλυφάδας και ΒΒΒ από Στ. Ελληνικού.