(23-11-2013, 07:27 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Άκου φίλε μου, τον "τοπικισμό" κράτα τον για τον εαυτό σου. Και καλύτερα διάβασε προσεκτικά τα κατά καιρούς σχόλια που γίνονται επί προτάσεων ή δικών σου σχολίων, για να αναθεωρήσεις κάποια πράγματα για την αστική συγκοινωνία της Αθήνας.
Σου εξηγώ ότι υπάρχει το Β2 που κάνει την ίδια ακριβώς δουλειά με αυτό που προτείνεις. Κι εσύ μου απαντάς -εμμέσως πλην σαφώς- ότι διατηρούμε το Β2, αλλά βάζουμε και μία ακόμη γραμμή στη Συγγρού, που δε μπορεί καν να συντονιστεί με την ήδη υπάρχουσα, για να κάνει την ίδια ακριβώς δουλειά. Και με περισσή ευκολία λες ότι να έχει 6λεπτη συχνότητα αυτή η γραμμή. Αναφέρεσαι στην Αθήνα; Στον ΟΑΣΑ; Που υποτίθεται ότι θα ενίσχυε το Β2, μετά την τοπικοποίηση του Ε22, και τελικά τίποτα.
Και στην τελική, πόσες γραμμές θα κυκλοφορούν σε αυτή τη ρημάδα της Συγγρού; Α2, Β2, 550, 10, τοπικά έως Φιξ... Και θα βάλουμε και άλλη; Και το όφελος ποιο θα είναι;
Τέλος, επειδή αναφέρεσαι επί συγκεκριμένων περιπτώσεων, σου έτυχαν εσένα προσωπικά; Έχεις κάνει δηλαδή κάποια αυτοψία; Ή έτσι ας τα λέμε για να περνάμε την ώρα μας στο forum;
Δεν είμαι φίλος σου. Απλά συζητάμε.
Επίσης, σημασία δεν έχει η δημοφιλία μιας πρότασης, αλλά η ορθοτητά της. Και το ν/σ Γιαννίτση για το ασφαλιστικό ήταν αντιδημοφιλές, αλλά αν είχε εφαρμοστεί δεν θα είχαν φτάσει τα ασφαλιστικά ταμεία σ' αυτό το χάλι.
Και στο Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ τα Α3/Β3 κάνουν την ίδια δουλειά με το Α4 και, για τη διαδρομή τους από Στήλες και πάνω υπάρχει και το Μετρό επί τόπου διαθέσιμο και όχι να πρέπει να πάρεις λεωφορείο (550 ή Β2) ως Συγγρού - Φιξ. Να σου πω λοιπόν τι προτείνω; Κόψιμο του Α4 στο Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, και διατήρηση μόνο του Α3/Β3 με τον ρόλο που παίζει το Β2 στην άλλη περίπτωση. Έτσι και πάλι ο Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ είναι σε ευνοικοτερη θέση από την πιο σημαντική περιοχή του Ωνασειου.
Ακριβώς επειδή η 6λεπτη συχνότητα είναι δυσχερης με τα σημερινά δεδομένα του ΟΑΣΑ πρότεινα την πρακτική λύση του λέγεται μεταφορά του κομμένου Α4 από το Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ και τον άξονα Βουλιαγμένης στο Δέλτα Φαλήρου και στον άξονα Συγγρού με τη 10-15λεπτη συχνότητα του. Ως υποκαταστατο του Μετρό που εκεί ελλειπει, όχι ως αντικατασταση του Β2.
Αναλογία:
* Ότι είναι για το Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ κσιι τη Λ. Βουλιαγμένης το Μετρό με τη 3-4λεπτη συχνότητα αιχμής θα είναι για το Δέλτα Φαλήρου και τη Συγγρού το λεωφορείο ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ με την 10-15λεπτη συχνότητα.
* Ότι είναι για το Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ και τη Λ. Βουλιαγμένης τα Α3/Β3 με τη συνδυαστικά καλή τους συχνότητα, θα είναι για το Δέλτα Φαλήρου το ήδη διερχόμενο απ' εκεί Β2.
* Και αν πει κανείς ότι περνάει από εκεί και το 550 που σε πάει Χαλάνδρι - Μαρούσι - Κηφισιά, θα πω και εγώ ότι η κόκκινη γραμμή σε πάει αντίστοιχα (και ταχύτατα) Στ. Λαρίσης - Σεπολια - Περιστέρι - Ανθούπολη.
Λες "πόσες γραμμές θα κυκλοφορούν σε αυτή τη ρημάδα της Συγγρού; Α2, Β2, 550, 10, τοπικά έως Φιξ..." Θα πω και εγώ πόσες γραμμές θα κυκλοφορούν σ' αυτή τη ρημαδα τη Βουλιαγμένης;(και παίρνω μόνο το κομμάτι μέχρι το ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ που είναι ισομήκες με τη Συγγρού) Πρώτα απ' όλα *το Μετρό* καθ' όλο το μήκος ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ (4 σταθμοί) και όχι μόνο σε 1 σταθμό (ΣΥΓΓΡΟΎ-ΦΙΞ) - ο ΣΤ. ΑΚΡΟΠΟΛΗ απέχει το ίδιο από το νότιο και το νοτιοδυτικό άξονα.
Μετά: το Α3, το Β3 και Α4.
Τα 109, 154 και 155 από ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ μέχρι ΣΤ. ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Το 856 από Αγ. Ιωάννη και πάνω
Αλλά και το 227 από Υμηττού και πάνω.
8 λεωφορεία συν το Μετρό.
Έχω πάει σε άλλα νοσοκομεία πλην Ωνασειου για σοβαρές ασθένειες του πατέρα μου: Λαϊκό, Ευγενιδειο, Ευαγγελισμό. Δεν έτυχε / χρειάστηκε το Ωνασειο : όταν έπαθε συγκοπή πήγαμε στον Ευαγγελισμό.
(23-11-2013, 07:48 PM)christos126 Έγραψε: Αν πάρουμε τα μέσα συγκοινωνίας από τις περιοχές κατοικίας και τις πάμε στο Πλανητάριο και το Ωνάσειο, με τι θα κάνουμε τις καθημερινές μετακινήσεις (πχ. σπίτι-δουλειά) ? Γιατί ελπίζω να μη μας αξιώνει ο Θεός να είμαστε κάθε μέρα στο Ωνάσειο... ή και στο Πλανητάριο, πόσο πια... ! :-P
Θέλω να πω ότι πολλές περιοχές πυκνοκατοικημένες και κεντρικές ασφυκτιούν από την έλλειψη συγκοινωνίας, η οποία τουλάχιστον θα έπρεπε να καλύπτει τις βασικές μετακινήσεις των πολιτών, εδώ που φτάσαμε. Δείτε την Κυψέλη/το Βύρωνα/τον Υμηττό, με τις απανωτές αραιώσεις όλων των γραμμών, ή την Άνω Ηλιούπολη, με γραμμές παράλληλες που αγκομαχούν να προσεγγίσουν το σταθμό Δάφνης με τα φανάρια της Γυμναστικής Ακαδημίας.
Φυσικά από το πρόβλημα αυτό δεν φεύγει και η Συγγρού με τα αραιωμένα 10 και 550, ωστόσο υπάρχει και το βελτιωμένο Β2 πλέον. Πιστεύω πως η Συγγρού, με το υψηλό όριο ταχύτητος, δεν θα εξυπηρετείτο καλά από μετρό ή τραμ, παρά μόνο από καλή λεωφορειακή σύνδεση. Η ζήτηση στο κομμάτι "Φιξ-Πάντειος" δεν καλύπτεται επαρκώς, ενώ στο "Φιξ-Δέλτα" είναι πιο χαλαρά τα πράγματα, με μεγαλύτερες αναμονές όμως. Καλώς κατά τη γνώμη μου συνεχίζουν μετά το Φιξ τα 040, Α2, Β2, λόγω του ανταγωνιστικού με το μετρό χρόνου διαδρομής προς κέντρο - ίσως ένα από τα "2" θα μπορούσε να περικοπεί στο Φιξ, και νομίζω ότι η Συγγρού δεν θέλει κάτι άλλο πλέον - αλλού είναι καλύτερα ??
Η πέριξ του Ωνασειου περιοχή δεν είναι κενή κατοικιών: Από τη μία μεριά έχουμε Τζιτζιφιές (Δήμος Καλλιθέας) και από την άλλη Αμφιθέα (Δήμος Π. Φαλήρου): δεν είναι κάποια αποκλειστικά εμπορική / διοικητική ζώνη.
Μην πούμε τώρα ότι υποφέρει και ο Υμηττός που έχει και 856 που πάει απ' ευθείας κέντρο και ακόμα και ως το Αιγάλεω και έχει και τα 218/232, αλλά ακόμα και το βαρύ πυροβολικό 140, αλλά περνάει και το 212 - τι να πουν τότε άλλες περιοχές..
Η αραίωση είναι πολύ σοβαρό πρόβλημα γενικό - πρέπει να αναστραφει ώστε να προσεγγισουμε δυτικό ευρωπαϊκές συχνότητες διελεύσεων. Επίσης, υστερουμε τα μάλα στη τηλεματικη..
Συμφωνώ ότι υπάρχουν και χειρότερα, προφανώς γι' αυτό δίδεται έμφαση στις επεκτάσεις του Μετρό προς τις φτωχότερες περιοχές (Περιστέρι, Αιγάλεω, Νίκαια, Γαλάτσι) Όμως και όσοι ζουν εκεί μπορεί να δουλεύουν στην Ιντεραμερικαν (Ωνασειο), στον ΟΤΕ (Μαρούσι) η στη Ν. Κηφισιά (Citibank). Και το δικαιωμα να πάνε στη Λυρική Σκηνή ή στην Εθνική Βιβλιοθήκη το έχουν και εκείνοι - όχι μόνο ο πλούσιος κάτοικος της Κηφισιας ή της Βούλας που θα πάρει στην τελική το αμάξι και δεν θα τον νοιάζει πόσο θα κάψει ή μπορεί να πληρώσει και πάρκινγκ.
.