23-11-2013, 07:48 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-11-2013, 07:50 PM από christos126.)
Αν πάρουμε τα μέσα συγκοινωνίας από τις περιοχές κατοικίας και τις πάμε στο Πλανητάριο και το Ωνάσειο, με τι θα κάνουμε τις καθημερινές μετακινήσεις (πχ. σπίτι-δουλειά) ? Γιατί ελπίζω να μη μας αξιώνει ο Θεός να είμαστε κάθε μέρα στο Ωνάσειο... ή και στο Πλανητάριο, πόσο πια... ! :-P
Θέλω να πω ότι πολλές περιοχές πυκνοκατοικημένες και κεντρικές ασφυκτιούν από την έλλειψη συγκοινωνίας, η οποία τουλάχιστον θα έπρεπε να καλύπτει τις βασικές μετακινήσεις των πολιτών, εδώ που φτάσαμε. Δείτε την Κυψέλη/το Βύρωνα/τον Υμηττό, με τις απανωτές αραιώσεις όλων των γραμμών, ή την Άνω Ηλιούπολη, με γραμμές παράλληλες που αγκομαχούν να προσεγγίσουν το σταθμό Δάφνης με τα φανάρια της Γυμναστικής Ακαδημίας.
Φυσικά από το πρόβλημα αυτό δεν φεύγει και η Συγγρού με τα αραιωμένα 10 και 550, ωστόσο υπάρχει και το βελτιωμένο Β2 πλέον. Πιστεύω πως η Συγγρού, με το υψηλό όριο ταχύτητος, δεν θα εξυπηρετείτο καλά από μετρό ή τραμ, παρά μόνο από καλή λεωφορειακή σύνδεση. Η ζήτηση στο κομμάτι "Φιξ-Πάντειος" δεν καλύπτεται επαρκώς, ενώ στο "Φιξ-Δέλτα" είναι πιο χαλαρά τα πράγματα, με μεγαλύτερες αναμονές όμως. Καλώς κατά τη γνώμη μου συνεχίζουν μετά το Φιξ τα 040, Α2, Β2, λόγω του ανταγωνιστικού με το μετρό χρόνου διαδρομής προς κέντρο - ίσως ένα από τα "2" θα μπορούσε να περικοπεί στο Φιξ, και νομίζω ότι η Συγγρού δεν θέλει κάτι άλλο πλέον - αλλού είναι καλύτερα ??
Θέλω να πω ότι πολλές περιοχές πυκνοκατοικημένες και κεντρικές ασφυκτιούν από την έλλειψη συγκοινωνίας, η οποία τουλάχιστον θα έπρεπε να καλύπτει τις βασικές μετακινήσεις των πολιτών, εδώ που φτάσαμε. Δείτε την Κυψέλη/το Βύρωνα/τον Υμηττό, με τις απανωτές αραιώσεις όλων των γραμμών, ή την Άνω Ηλιούπολη, με γραμμές παράλληλες που αγκομαχούν να προσεγγίσουν το σταθμό Δάφνης με τα φανάρια της Γυμναστικής Ακαδημίας.
Φυσικά από το πρόβλημα αυτό δεν φεύγει και η Συγγρού με τα αραιωμένα 10 και 550, ωστόσο υπάρχει και το βελτιωμένο Β2 πλέον. Πιστεύω πως η Συγγρού, με το υψηλό όριο ταχύτητος, δεν θα εξυπηρετείτο καλά από μετρό ή τραμ, παρά μόνο από καλή λεωφορειακή σύνδεση. Η ζήτηση στο κομμάτι "Φιξ-Πάντειος" δεν καλύπτεται επαρκώς, ενώ στο "Φιξ-Δέλτα" είναι πιο χαλαρά τα πράγματα, με μεγαλύτερες αναμονές όμως. Καλώς κατά τη γνώμη μου συνεχίζουν μετά το Φιξ τα 040, Α2, Β2, λόγω του ανταγωνιστικού με το μετρό χρόνου διαδρομής προς κέντρο - ίσως ένα από τα "2" θα μπορούσε να περικοπεί στο Φιξ, και νομίζω ότι η Συγγρού δεν θέλει κάτι άλλο πλέον - αλλού είναι καλύτερα ??