09-11-2013, 03:58 AM
Όταν δημιουργήθηκαν οι γραμμές 550 και 450 (ήδη γραμμή τρόλλεϋ 10) μετρό δεν υπήρχε και ο σχεδιασμός των γραμμών γινόταν με αυτό το δεδομένο. Τώρα όμως που υπάρχει, δεν χρειάζεται απαραίτητα γραμμή-κορμός για να κατέβουν οι βόρεια στα Νότια (και τούμπαλιν) καθώς μπορεί να αξιοποιηθεί το Μετρό.
Προτείνω λοιπόν να δημιουργηθεί γραμμή 450, "αδελφάκι" του 10, με τέρμα τον πλησιέστερο σταθμό μετρό στην πορεία προς τα νότια, δηλ. τον σταθμό Κατεχάκη.
Επειδή η γραμμή αυτή δεν είναι αφ' εαυτής υπερβολικά μεγάλη σε μήκος και για τη δημιουργία και διασύνδεσης μεταξύ γραμμής 1 και γραμμής 3, προτείνω η γραμμή 450 να συνεχίζει βόρεια από την Πλ. Χαλανδρίου, μέσω Κ. Βάρναλη - Αμαρουσίου-Χαλανδρίου - Κ. Καραμανλή - Λ. Κηφισίας και μετά στροφή αριστερά στην Αριστοτέλους - Βασ. Όλγας - Στ. ΗΣΑΠ Αμαρουσίου.
Θα είχαμε δηλ. γραμμή
450 ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΣΤ. ΜΑΡΟΥΣΙ
Θεωρώ πως πρόκειται για θεμελιώδη γραμμή που θα εξυπηρετούσε τα μάλα.
Προτείνω λοιπόν να δημιουργηθεί γραμμή 450, "αδελφάκι" του 10, με τέρμα τον πλησιέστερο σταθμό μετρό στην πορεία προς τα νότια, δηλ. τον σταθμό Κατεχάκη.
Επειδή η γραμμή αυτή δεν είναι αφ' εαυτής υπερβολικά μεγάλη σε μήκος και για τη δημιουργία και διασύνδεσης μεταξύ γραμμής 1 και γραμμής 3, προτείνω η γραμμή 450 να συνεχίζει βόρεια από την Πλ. Χαλανδρίου, μέσω Κ. Βάρναλη - Αμαρουσίου-Χαλανδρίου - Κ. Καραμανλή - Λ. Κηφισίας και μετά στροφή αριστερά στην Αριστοτέλους - Βασ. Όλγας - Στ. ΗΣΑΠ Αμαρουσίου.
Θα είχαμε δηλ. γραμμή
450 ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΣΤ. ΜΑΡΟΥΣΙ
Θεωρώ πως πρόκειται για θεμελιώδη γραμμή που θα εξυπηρετούσε τα μάλα.