09-11-2013, 01:39 AM
(09-11-2013, 01:11 AM)ecoj Έγραψε: Το 608 έχει σταθερά αρθρωτά όμως και στέκεται καλά. Νομίζω πως αν μία γραμμή στη Λένορμαν είναι μόνη της θα τα χρειάζεται αρθρωτά όσο καλή συχνότητα και να έχει.
Επίσης και το 220 στοιβάζεται έτσι όπως είναι από όσο ξέρω.
Αυτό με τη μετεκπαίδευση έχει βάση σίγουρα αλλά φοβάμαι ότι κολλάει σε σωματεία κλπ αλλιώς είναι ενδιαφέρουσα ιδέα.
Γενικά αναδιάρθρωση του δικτύου δεν βλέπω να γίνεται ποτέ. Δεν το έκανε ο ΟΑΣΑ με το άνοιγμα τόσων σταθμών δεν βλέπω να το κάνει τώρα. Και για την Αγία Μαρίνα μία δύο γραμμές θα κόψει και πάει.
Σίγουρα η μέχρι τώρα στάση του ΟΑΣΑ, μας προϊδεάζει αρνητικά για το επερχόμενο (εντός Δεκεμβρίου) άνοιγμα του σταθμού "ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ" και τις τροποποιήσεις στο επίγειο δίκτυο που θα πρέπει να το ακολουθήσουν, αλλά, επειδή πολύ φωτοκύτταρο κυκλοφορεί, ποτέ δεν ξέρουμε τι μπορεί να φέρει ο Δεκέμβρης, η και η νέα χρονιά.
Στο 220/221, όντως, υπάρχουν προβλήματα στην αιχμή. Υπάρχουν όμως διαφορετικοί παράγοντες εκεί:
1) Η κατάσταση που επικρατεί στα Άνω Ιλίσια: Τα 220/221 διέρχονται από δρόμους διπλής κατεύθυνσης και μονής λωρίδας κυκλοφορίας. Το αποτέλεσμα είναι, αν σταματήσει κάποιο ΙΧ, ή σκάσει μύτη κάποιο όχημα τροφοδοσίας, να μπλοκάρει ωραία και καλά το λεωφορείο και να καθυστερήσει.
2) Η διαφοροποίηση στη διαδρομή 220 με 221: Λόγω αυτής της διαφοροποίησης, αρκετές φορές, στην κατεύθυνση προς Άνω Ιλίσια, οι δύο γραμμές σχηματίζουν τρενάκι μετά την "3η ΙΛΙΣΙΩΝ", δίχως να εφαρμόζεται στην πράξη η 6λεπτη συχνότητα.
Και άλλες παράμετροι (χωρητικότητα οχημάτων, Πανεπιστημιούπολη, κυκλοφοριακή συμφόρηση κ.α).
Γνώμη μου είναι, ΝΑΙ σε υποβάθμιση της Α13 σε τοπική, η 12 να μείνει μόνη της στη Λένορμαν, για να κάνει σωστή δουλειά, με καλές συχνότητες (5-6') και να μεταφερθεί η αφετηρία της στην Εδουάρδου Λω, για να γλυτώνει από μικροσυγκεντρώσεις που κλείνουν την Αμαλίας ή τις Σταδίου/Φιλελλήνων.