09-11-2013, 01:29 AM
(09-11-2013, 01:11 AM)ecoj Έγραψε: Το 608 έχει σταθερά αρθρωτά όμως και στέκεται καλά. Νομίζω πως αν μία γραμμή στη Λένορμαν είναι μόνη της θα τα χρειάζεται αρθρωτά όσο καλή συχνότητα και να έχει.
Επίσης και το 220 στοιβάζεται έτσι όπως είναι από όσο ξέρω.
Αυτό με τη μετεκπαίδευση έχει βάση σίγουρα αλλά φοβάμαι ότι κολλάει σε σωματεία κλπ αλλιώς είναι ενδιαφέρουσα ιδέα.
Γενικά αναδιάρθρωση του δικτύου δεν βλέπω να γίνεται ποτέ. Δεν το έκανε ο ΟΑΣΑ με το άνοιγμα τόσων σταθμών δεν βλέπω να το κάνει τώρα. Και για την Αγία Μαρίνα μία δύο γραμμές θα κόψει και πάει.
Ο ΟΑΣΑ μην ξεχνάμε όμως ότι κάθε μήνα έχει περίπου 5 οδηγούς λιγότερους, ίσως και περισσότερους, λόγω συνταξιοδοτήσεων και μηδενικών προσλήψεων. Οπότε όπως και να 'χει κάθε μήνα είναι λιγότερες οι βάρδιες άρα από κάπου πάντα θα εξοικονομούνται. Είτε με αραίωση δρομολογίων είτε με τροποποιήσεις που αποφέρουν κέρδος σε οχήματα.
Το Α13 γίνεται να κοπεί αρκεί να πάρει το 12 18μετρα. Αυτά μπορούν να βρεθούν είτε απ' το 6 είτε απ' το 3. Επίσης, για τα 9000αρα δεν θυμάμαι να 'ταν ποτέ πιο αργά σε σχέση με τα υπόλοιπα τρόλλεϋ.