09-11-2013, 01:11 AM
(09-11-2013, 01:02 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Σε μία γενική αναδιάρθρωση του δικτύου, που θα προκύψουν σημαντικά οφέλη σε διαθέσιμο προσωπικό, μπορεί κάλλιστα να κοπεί σε τοπική η Α13 και η 12 να δρομολογείται ανά 5-6', με 12μετρα οχήματα.
Την ίδια συχνότητα έχουν και τα 220/221 στα Άνω Ιλίσα, που επιφορτίζονται το έργο της μετακίνησης χιλιάδων φοιτητών Φιλοσοφικής/Θεολογική από/προς το Μετρό. Την ίδια συχνότητα έχει και το 608 στην αιχμή. Συνεπώς, δεν είναι αδύνατο να υλοποιηθεί. Και αν το ερώτημα είναι που θα βρεθεί το προσωπικό, η απάντηση είναι απλή: ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Αν κοπεί το Α13, που σήμερα έχει 7λεπτο, η νέα τοπική δε θα χρειάζεται κάτω από 10λεπτο με τίποτα! Συνεπώς θα προκύψει ένα μεγάλο πλεόνασμα. Απ' αυτούς, μπορούν σίγουρα κάποιοι να μετεκπαιδευθούν για ένα διάστημα και να μεταταχθούν στα τρόλεϊ.
Το 608 έχει σταθερά αρθρωτά όμως και στέκεται καλά. Νομίζω πως αν μία γραμμή στη Λένορμαν είναι μόνη της θα τα χρειάζεται αρθρωτά όσο καλή συχνότητα και να έχει.
Επίσης και το 220 στοιβάζεται έτσι όπως είναι από όσο ξέρω.
Αυτό με τη μετεκπαίδευση έχει βάση σίγουρα αλλά φοβάμαι ότι κολλάει σε σωματεία κλπ αλλιώς είναι ενδιαφέρουσα ιδέα.
Γενικά αναδιάρθρωση του δικτύου δεν βλέπω να γίνεται ποτέ. Δεν το έκανε ο ΟΑΣΑ με το άνοιγμα τόσων σταθμών δεν βλέπω να το κάνει τώρα. Και για την Αγία Μαρίνα μία δύο γραμμές θα κόψει και πάει.