09-11-2013, 01:02 AM
(09-11-2013, 12:42 AM)ecoj Έγραψε: Έχω διαβάσει αρκετές φορές πως πρέπει να κοπεί το Α13 στην Ανθούπολη και να μείνει το 12 μόνο του. Τελικά δεν είναι τόσο απλό. Τις προάλλες έμεινε μόνο του Α13 και επικρατούσε πανικός μέσα στα λεωφορεία. Καταλαβαίνω πως πρέπει να κόβονται οχήματα και βάρδιες αλλά όχι έτσι. Αν αφήσεις στη Λένορμαν μία γραμμή μόνη της πρέπει να τη δρομολογείς κοντά στο 7λεπτο - 8λεπτο με αρθρωτά. Πολλά αρθρωτα τρόλεϊ που δεν υπάρχουν. Αν τα ξεπυκνώσεις όπως είναι και τα δύο πάλι θέλουν αρθρωτά. Είναι δύσκολο ως αδύνατο να κόψεις το Α13 και προφανώς όταν πριν μήνες δρομολογούταν καθημερινά το Solaris Urbino 18 #910 στο Α13 και λογικά θα είχε μπει και το Citelis #9111 προέκυψε το παραπάνω.
Σε μία γενική αναδιάρθρωση του δικτύου, που θα προκύψουν σημαντικά οφέλη σε διαθέσιμο προσωπικό, μπορεί κάλλιστα να κοπεί σε τοπική η Α13 και η 12 να δρομολογείται ανά 5-6', με 12μετρα οχήματα.
Την ίδια συχνότητα έχουν και τα 220/221 στα Άνω Ιλίσα, που επιφορτίζονται το έργο της μετακίνησης χιλιάδων φοιτητών Φιλοσοφικής/Θεολογική από/προς το Μετρό. Την ίδια συχνότητα έχει και το 608 στην αιχμή. Συνεπώς, δεν είναι αδύνατο να υλοποιηθεί. Και αν το ερώτημα είναι που θα βρεθεί το προσωπικό, η απάντηση είναι απλή: ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Αν κοπεί το Α13, που σήμερα έχει 7λεπτο, η νέα τοπική δε θα χρειάζεται κάτω από 10λεπτο με τίποτα! Συνεπώς θα προκύψει ένα μεγάλο πλεόνασμα. Απ' αυτούς, μπορούν σίγουρα κάποιοι να μετεκπαιδευθούν για ένα διάστημα και να μεταταχθούν στα τρόλεϊ.