09-11-2013, 12:42 AM
Έχω διαβάσει αρκετές φορές πως πρέπει να κοπεί το Α13 στην Ανθούπολη και να μείνει το 12 μόνο του. Τελικά δεν είναι τόσο απλό. Τις προάλλες έμεινε μόνο του Α13 και επικρατούσε πανικός μέσα στα λεωφορεία. Καταλαβαίνω πως πρέπει να κόβονται οχήματα και βάρδιες αλλά όχι έτσι. Αν αφήσεις στη Λένορμαν μία γραμμή μόνη της πρέπει να τη δρομολογείς κοντά στο 7λεπτο - 8λεπτο με αρθρωτά. Πολλά αρθρωτα τρόλεϊ που δεν υπάρχουν. Αν τα ξεπυκνώσεις όπως είναι και τα δύο πάλι θέλουν αρθρωτά. Είναι δύσκολο ως αδύνατο να κόψεις το Α13 και προφανώς όταν πριν μήνες δρομολογούταν καθημερινά το Solaris Urbino 18 #910 στο Α13 και λογικά θα είχε μπει και το Citelis #9111 προέκυψε το παραπάνω.
Πάντως ένας άλλος χρήστης είχε πει πως το 10 που παίρνει μόνιμα αρθρωτά τρόλεϊ κινείται αργά. Επειδή στη Λένορμαν και πιο πάνω στο Περιστέρι όλα αργά πάνε έτσι κι αλλιώς θα μπορούσε το 12 να ξεπυκνώσει και να παίρνει σταθερά αρθρωτά ενώ το 10 να πυκνώσει και να παίρνει 12μετρα που είναι πιο γρήγορα. Κάτι σαν ανταλλαγή δηλαδή.
Πάντως ένας άλλος χρήστης είχε πει πως το 10 που παίρνει μόνιμα αρθρωτά τρόλεϊ κινείται αργά. Επειδή στη Λένορμαν και πιο πάνω στο Περιστέρι όλα αργά πάνε έτσι κι αλλιώς θα μπορούσε το 12 να ξεπυκνώσει και να παίρνει σταθερά αρθρωτά ενώ το 10 να πυκνώσει και να παίρνει 12μετρα που είναι πιο γρήγορα. Κάτι σαν ανταλλαγή δηλαδή.