06-11-2013, 11:21 PM
Προτείνω τη δημιουργία γραμμής Express
X99 ΣΤ. ΔΑΦΝΗ - ΣΤ. ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ
που ταχύτατα και απ' ευθείας θα συνδέει Βόρεια και Νότια Προάστεια μέσω Αλίμου-Κατεχάκη - Περιφερειακής Υμηττού - Αττικής Οδού, ιδίως γι' αυτούς που μένουν Νότια και εργάζονται Βόρεια και το αντίθετο.
Η γραμμή θα έχει συχνότητα 15' τις ώρες που ο κόσμος συνήθως πηγαίνει στη δουλειά και επιστρέφει απ' αυτήν, δηλ. 5-9 πμ και 3-7μμ ενώ τις υπόλοιπες ώρες θα έχει συχνότητα 1 ώρα, ώστε να καλύπτει και όσους δουλεύουν βάρδιες ή κάνουν υπερωρίες. Θα μπορούσε να λειτουργεί και τη νύχτα, λόγω της μη λειτουργίας του Μετρό. Για τα ΣΚ, ανά 1 ώρα.
Διαδρομή:
ΣΤ. ΔΑΦΝΗ - Λ. Βουλιαγμένης - Αγ. Κωνσταντίνου - Λ. Μ. Αντύπα - Λ. Ανδρ. Παπανδρέου - Λ. ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ - ΕΛΛ. ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ - Λ. ΑΛΙΜΟΥ-ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΥΜΗΤΤΟΥ - ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ - ΣΤ. ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ
με μόνες στάσεις:
- ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
- Πλ. Κανάρια
- Πλ. 28ης Οκτωβρίου
στο νότιο κομμάτι
- Νεκροταφείο Βύρωνα
- Πανεπιστημιούπολη
επί του περιφερειακού
και
- ΣΤ. ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΊΑΣ
- Κόμβος Κηφισίας
στο βόρειο.
Για την κάθοδο ομοίως, μόνο που, για ευνόητους λόγους, η διαδρομή κοντά στο τέρμα θα είναι Λ. Μ. Αντυπα - Ηλιουπόλεως - Ειδομένης - ΣΤ. ΔΑΦΝΗ
Η χρησιμότητα της γραμμής αυτής που θα συνδέει απ' ευθείας το Νότο της Γραμμής 2 μέσω του περιφερειακού "expressway" της πόλης μας με το βόρειο τέρμα της Γραμμής 3 (Δ. Πλακεντίας), τον προαστιακό (σύνδεση και με αεροδρόμιο), το κομβικότερο σημείο των Β. Προαστίων (Κόμβο Κηφισίας), και τον κομβικότερο βόρειο σταθμό της Γραμμής 1 (Νερατζιώτισσα) είναι νομίζω προφανής.
X99 ΣΤ. ΔΑΦΝΗ - ΣΤ. ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ
που ταχύτατα και απ' ευθείας θα συνδέει Βόρεια και Νότια Προάστεια μέσω Αλίμου-Κατεχάκη - Περιφερειακής Υμηττού - Αττικής Οδού, ιδίως γι' αυτούς που μένουν Νότια και εργάζονται Βόρεια και το αντίθετο.
Η γραμμή θα έχει συχνότητα 15' τις ώρες που ο κόσμος συνήθως πηγαίνει στη δουλειά και επιστρέφει απ' αυτήν, δηλ. 5-9 πμ και 3-7μμ ενώ τις υπόλοιπες ώρες θα έχει συχνότητα 1 ώρα, ώστε να καλύπτει και όσους δουλεύουν βάρδιες ή κάνουν υπερωρίες. Θα μπορούσε να λειτουργεί και τη νύχτα, λόγω της μη λειτουργίας του Μετρό. Για τα ΣΚ, ανά 1 ώρα.
Διαδρομή:
ΣΤ. ΔΑΦΝΗ - Λ. Βουλιαγμένης - Αγ. Κωνσταντίνου - Λ. Μ. Αντύπα - Λ. Ανδρ. Παπανδρέου - Λ. ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ - ΕΛΛ. ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ - Λ. ΑΛΙΜΟΥ-ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΥΜΗΤΤΟΥ - ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ - ΣΤ. ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ
με μόνες στάσεις:
- ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
- Πλ. Κανάρια
- Πλ. 28ης Οκτωβρίου
στο νότιο κομμάτι
- Νεκροταφείο Βύρωνα
- Πανεπιστημιούπολη
επί του περιφερειακού
και
- ΣΤ. ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΊΑΣ
- Κόμβος Κηφισίας
στο βόρειο.
Για την κάθοδο ομοίως, μόνο που, για ευνόητους λόγους, η διαδρομή κοντά στο τέρμα θα είναι Λ. Μ. Αντυπα - Ηλιουπόλεως - Ειδομένης - ΣΤ. ΔΑΦΝΗ
Η χρησιμότητα της γραμμής αυτής που θα συνδέει απ' ευθείας το Νότο της Γραμμής 2 μέσω του περιφερειακού "expressway" της πόλης μας με το βόρειο τέρμα της Γραμμής 3 (Δ. Πλακεντίας), τον προαστιακό (σύνδεση και με αεροδρόμιο), το κομβικότερο σημείο των Β. Προαστίων (Κόμβο Κηφισίας), και τον κομβικότερο βόρειο σταθμό της Γραμμής 1 (Νερατζιώτισσα) είναι νομίζω προφανής.