(18-10-2013, 05:04 PM)georgio Έγραψε: Επίσης είχα παρατηρήσει πέρυσι πως πολλοί οδηγοί στο 608 δεν κάνουν τα τοπικά αλλά αδειάζουν ζωγράφου και φεύγουν.(ίσως το μονο ελαφρυντικό είναι ότι αν έρχονται 1-2 λετα καθυστερημένοι μετά απο 3' έχει άλλο λεωφορειο)
Δεν είναι τόσο απλό να "μην κάνουν τα τοπικά". Ούτε στο χέρι τους είναι, ούτε αποτελεί δικαιολογία το "1-2 λεπτά καθυστερημένοι".
Πρώτον: Τα τοπικά δεν γίνονται πάντα στο τέλος της βάρδιας, μπορεί να είναι και στο ενδιάμεσο. Άρα δεν μπορεί ο οδηγός να "το κλείσει" και να φύγει.
Δεύτερον : Υπό ομαλές συνθήκες κυκλοφορίας (χωρίς πορείες) τα οχήματα του 608 έχουν περίπου 10 λεπτά περιθώριο στα τέρματα και έτσι απορροφώνται τυχόν καθυστερήσεις.
Τρίτον : Μπορεί τώρα λόγω απεργίας στα ΑΕΙ να μην είναι τραγική η μη εκτέλεση ενός τοπικού, αλλά όταν είναι σε φούλ λειτουργία οι σχολές, γεμίζουν και παραγεμίζουν.
Τέταρτον : Αν λείπει βάρδια πριν ή μετά το τοπικό, υπάρχει περίπτωση ο σταθμάρχης να το καταργήσει και να βάλει το όχημα να κάνει την πλήρη διαδρομή - κατά συνέπεια μπορεί να μην δείς να περνάει "τοπικό", αλλά το όχημα υπάρχει και εκτελεί κανονικό δρομολόγιο με προμετωπίδα "608".
Πέμπτον : Τα τοπικά είναι παράγωγα των διακεντρικών γραμμών και γίνονται για να μπορέσει το όχημα να εκτελέσει το δυνατόν περισσότερα δρομολόγια μέσα στην βάρδια και να γλυτώσουν νεκρά χιλιόμετρα. Π.χ. Το τοπικό που ξεκινάει 18:45 από Ζωγράφου εκτελείται με GN Ελληνικού, παίρνει 19:22 από Ακαδημία και σχολάει στου Ζωγράφου. Εισαγωγή έχει περίπου στις 20:25.
Αν το έβαζαν να πάει Γαλάτσι, θα έφτανε Γαλάτσι στις 19:55 και θα είχε εισαγωγή στις 20:55 (εκτελώντας νεκρή διαδρομή Γαλάτσι - Καποδιστρίου - Κηφισίας - Κατεχάκη - Περιφερειακός Καρέα - Ηλιούπολη - Α/Σ Ελληνικού). Όμως, στις 20:55 θα είχε ξεπεράσει το 8ωρο του οδηγού του και έτσι δεν βγαίνει. Γι' αυτό και βάζουν τοπικά, για να σχολάνε πιό κοντά στη λήξη της βάρδιας και παράγοντας και κάποιο έργο.
Το ίδιο γίνεται και στα 732, 054.