Επειδή:
α) ο Προαστιακός έχει πολύ αραιά δρομολόγια (μόλις 3 την ώρα ανά κατεύθυνση, δηλ. μέσος χρόνος αναμονής 20', και μάλιστα λειτουργεί μόνο μέχρι τις 22:00 περίπου),
γ) ο κομβικός Σταθμός Νερατζιώτισσας (και Ηλεκτρικός και Προαστιακός) έχει μόλις 2 λεωφορειακές συνδέσεις (410 και Ε14), η μία προς τα ΒΑ με αραιά δρομολόγια, η άλλη δε προς τα ΝΑ και μη καλύπτουσα τον κρίσιμο άξονα της Αττικής Οδού ή τον Κόμβο Κηφισίας ("Δαχτυλίδι"),
προτείνω τη δημιουργία γραμμής
ΣΤ. ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑΣ - ΣΤ. ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΊΑΣ
που θα συνδέει ιδίως τον κρίσιμο λόγω πληθώρας εταιριών και ακάλυπτο από το Μετρό Κόμβο Κηφισίας - Αττικής Οδού, αλλά και όλον εν γένει τον ενδιάμεσο Νερατζιώτισσας και Δουκίσσης Πλακεντίας χώρο.
Η συχνότητα των δρομολογίων: ανά 10' στις ώρες αιχμής και ανά 20' τις υπόλοιπες.
Μια τέτοια γραμμή θα βοηθήσει στην αποσυμφόρηση των Α7 και 550 καθώς θα δώσει μία καλύτερη επιλογή με χρήση του Μετρό και τροφοδοτικού / συνδετικού λεωφορείου.
Αν π.χ. κάποιος μένει πίσω από το Χίλτον, αντί για 550 και Οδύσσεια ως το Μαρούσι θα πάρει Μετρό και το τροφοδοτικό λεωφορείο από Δουκίσσης Πλακεντίας. Η κάποιος που μένει Βικτώρια αντί για την Οδύσσεια με το Α7 από Μουσείο θα παίρνει το Ηλεκτρικό και θα μετεπιβιβάζεται στη Νερατζιώτισσα
α) ο Προαστιακός έχει πολύ αραιά δρομολόγια (μόλις 3 την ώρα ανά κατεύθυνση, δηλ. μέσος χρόνος αναμονής 20', και μάλιστα λειτουργεί μόνο μέχρι τις 22:00 περίπου),
γ) ο κομβικός Σταθμός Νερατζιώτισσας (και Ηλεκτρικός και Προαστιακός) έχει μόλις 2 λεωφορειακές συνδέσεις (410 και Ε14), η μία προς τα ΒΑ με αραιά δρομολόγια, η άλλη δε προς τα ΝΑ και μη καλύπτουσα τον κρίσιμο άξονα της Αττικής Οδού ή τον Κόμβο Κηφισίας ("Δαχτυλίδι"),
προτείνω τη δημιουργία γραμμής
ΣΤ. ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑΣ - ΣΤ. ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΊΑΣ
που θα συνδέει ιδίως τον κρίσιμο λόγω πληθώρας εταιριών και ακάλυπτο από το Μετρό Κόμβο Κηφισίας - Αττικής Οδού, αλλά και όλον εν γένει τον ενδιάμεσο Νερατζιώτισσας και Δουκίσσης Πλακεντίας χώρο.
Η συχνότητα των δρομολογίων: ανά 10' στις ώρες αιχμής και ανά 20' τις υπόλοιπες.
Μια τέτοια γραμμή θα βοηθήσει στην αποσυμφόρηση των Α7 και 550 καθώς θα δώσει μία καλύτερη επιλογή με χρήση του Μετρό και τροφοδοτικού / συνδετικού λεωφορείου.
Αν π.χ. κάποιος μένει πίσω από το Χίλτον, αντί για 550 και Οδύσσεια ως το Μαρούσι θα πάρει Μετρό και το τροφοδοτικό λεωφορείο από Δουκίσσης Πλακεντίας. Η κάποιος που μένει Βικτώρια αντί για την Οδύσσεια με το Α7 από Μουσείο θα παίρνει το Ηλεκτρικό και θα μετεπιβιβάζεται στη Νερατζιώτισσα