04-10-2013, 02:33 PM
(04-10-2013, 02:07 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το 790 σε 30' το πολύ φτάνει από το Περιστέρι στην Ηλιούπολη και κάνει και χίλιες δυο στροφές στα Σεπόλια.
Δε θα είναι μεγάλες οι καθυστερήσεις για τα Χ95 και Χ96. Άλλωστε στο διάστημα 01:00-05:00 δεν υπάρχουν αναχωρήσεις πτήσεων από το "Ελ. Βενιζέλος".
Εκτός αυτού, τη νύχτα δεν έχουν και τόσο συχνές στάσεις. Από την εμπειρία από το 790, στα Σεπόλια θυμάμαι ότι έκανε κάποιες στάσεις, στο Σταθμό Λαρίσης και μετά στο Σύνταγμα (εκεί μάζεψε ότι νεολαία υπήρχε) και μετά σχεδόν σφαίρα μέχρι πλ. Γλυφάδας, με πολύ λίγες στάσεις.
Άλλο το 790, όπου το Ν1 πιάνει και τα 110 άμα λάχει, και άλλο το Solaris που με το ζόρι πιάνει τα 80! (Ν1 ΑΝΩΤΕΡΑ! )
Επιπροσθέτως, η Λ. Βουλιαγμένης έχει λιγότερο κόσμο σε σχέση με τη Β. Σοφίας και Μεσογείων!
Όσον αφορά τις πτήσεις, ισχύει οτι μετά τις 05.00 ''ανοίγει''. Μεταξύ 06.00 και 07.00 φεύγουν οι ''μεγάλες'' (Lufthansa, Air France, Alitalia κλπ). Άμα φεύγεις 6, πρέπει να είσαι 2-3 ώρες νωρίτερα στο αεροδρόμιο, άρα πρέπει να είσαι εκει στις 4 το πολύ. Άρα παίρνεις λεωφορείο από τις 3! Καλύτερα ο επιβάτης να είναι ψυχολογικά ήρεμος, γιατί οι στάσεις δίνουν την λάθος εντύπωση οτι αργείς.
(04-10-2013, 02:07 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Και επιπλέον, αν η Ελευσίνα θεωρείται αστική ζώνη, τότε με την ίδια λογική να χαρακτηρίσουμε ως τέτοια και την Αρτέμιδα και να τις έχουμε λεωφορείο από Αθήνα (το καλοκαίρι φουλάρουν οι GN).
Καλά, άλλο Ελευσίνα, άλλο Λούτσα. Η πρώτη είναι η κυριότερη βιομηχανική ζώνη της πρωτεύουσας, ενώ η δεύτερη είναι... τίποτα!
Άσχετο, αλλα και τα νούμερα στη Λούτσα δεν ξεκινούν από 210!
(04-10-2013, 02:07 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Εφόσον χρειάζεται απευθείας σύνδεση, τότε εισιτήριο στο 1,60€ μετά το Χαϊδάρι. Ή έστω υποχρεωτικά ενιαίο.
Μουσάτοι συνδικαλιστές σε 3, 2, 1...
Σε αυτό συμφωνώ. Παντού στο κόσμο ισχύουν τα ζωνικά εισητήρια. Πληρώνεις με βάση την απόσταση. Δίκαια πράγματα.