04-10-2013, 02:32 PM
(04-10-2013, 02:07 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δεν έχω κάτι με τους Ελευσινιώτες (φτωχο-περιοχή είναι άλλωστε), αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχει απευθείας σύνδεση, όταν αυτή λείπε ακόμη και από περιοχές που είναι κοντά στην Αθήνα (Αγ. Δημήτριος, Άνω Ηλιούπολη, Ψυχικό κ.α).
Και επιπλέον, αν η Ελευσίνα θεωρείται αστική ζώνη, τότε με την ίδια λογική να χαρακτηρίσουμε ως τέτοια και την Αρτέμιδα και να τις έχουμε λεωφορείο από Αθήνα (το καλοκαίρι φουλάρουν οι GN).
Εφόσον χρειάζεται απευθείας σύνδεση, τότε εισιτήριο στο 1,60€ μετά το Χαϊδάρι. Ή έστω υποχρεωτικά ενιαίο.
Συμφωνώ με τη λογική της απόστασης, αλλά νομίζω πως είναι περισσότερο κοινωνικά τα κριτήρια που υπάρχουν τα Α-Β-Γ16 (Το Γ16 το ξέχασα στους κορμούς, αλλά το μόνο που θα του άλλαζα, ήταν να το στείλω από Ιερά Οδό). Η περιοχή του Ασπρόπτυργου και της Ελευσίνας είναι παραδοσιακά υποβαθμισμένη, γι' αυτό κανένας δεν σκέφτεται να κόψεις το απ' ευθείας λεωφορείο για Αθήνα, ή να βάλει επιπλέον εισιτήριο. Και θα μου πεις κι εσύ με τα χίλια δίκια, ο κάτοικος της Σαρωνίδας που πλήρωνε 1,60€, ήταν πιο πλούσιος; ή έμενε πιο μακριά; H Βάρκιζα που ξεκινούσε το 1,60€ ήταν 29,7km μακριά από την ΑΦΕ22, ενώ η Ελευσίνα είναι στα 21,4Km και η διαδρομή του 305 από Νομισματοκοπείο στα 25,5km. Τώρα για το θέμα των δημογραφικών κριτηρίων, νομίζω πως οι κάτοικοι της Ελευσίνας, είναι από τους τελευταίους που πρέπει να πληρώσουν κάποια αύξηση.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
