04-10-2013, 01:57 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-10-2013, 02:07 PM από N1Ellinikou.)
Σύναψη:Α16: Ελευσίνα – Στ. Αιγάλεω – Πλ. Κουμουνδούρου
Ένωση σε μία διαδρομή, αυτή του Α16. Όσοι θέλουν να πάνε από Ελευσίνα στη Λ. Αθηνών έχουν του 845. Δρομολόγια ανά 15-20’.
Βέβαια αμα γίνει αυτό, πραγμα που δεν με χαλάει, τότε το 845 θα πρέπει να βγαίνει με νταλίκες ανα 10-15 λεπτά. Εδώ σήμερα στα Irisbus γίνεται της τρελής το πανηγύρι.
Σύναψη:Τα Χ95 και Χ96 θα επιβιβάζουν - αποβιβάζουν κανονικά σε όλες τις προβλεπόμενες στάσεις τους εντός της Αθήνας. Δεν γίνεται η παραλιακή και η Μεσογείων να μην έχουν νυχτερινή συγκοινωνία.
Σύμφωνοι. Αλλά τα Αεροδρομιακά ας κρατήσουν τους περιορισμούς επιβίβασης/αποβίβασης όλο το 24ωρο. Δεν είναι ευχάριστο να έχεις να προλάβεις πτήση 4 το πρωί (άρα ξεκινάς από τη 01.00 και) και το λεωφορείο σου να σταματάει σε κάθε στάση για τα νυχτοπούλια! Αντ' αυτού ας δημιουργηθεί μια νέα νυχτερινή γραμμή που θα υποκαθιστά τη γραμμή 3 του μετρό. (πχ ''Ν3 ΑΙΓΑΛΕΩ – ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ'').
(03-10-2013, 08:11 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Α16/Β16/Γ16: Θα γίνω κακός αν πω ότι καλό θα ήταν οι κορμοί να περιορίζονται εντός Λεκανοπεδίου και για τα περιξ να υπάρχουν ανταποκρίσεις με τοπικά;
Συνεπώς, προτείνω το Α16 να κοπεί στο Παλατάκι (νυν ΤΕ/Β15) και να δημιουργηθεί μία τοπική ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ. Το Β16 να καταργηθεί, όπως και το Γ16, το οποίο καλύπτεται και από το τροφοδοτικό 866.
Η Ελευσίνα είναι εντός αστικής ζώνης. Και επειδή ένας χαμούλης στα Ν2 από και προς Ελευσίνα γίνεται (εργατιά που πάει στη φάμπρικα), πρέπει να υπάρχει απευθείας σύνδεση με το κέντρο της Αθήνας.