03-10-2013, 08:11 PM
(03-10-2013, 02:25 PM)nikos1991 Έγραψε: https://docs.google.com/document/d/1LhrB...sp=sharing
Επειδή παραείναι σεντόνι για να μπορέσετε να το διαβάσετε εντός φόρουμ, το ανέβασα στο drive μου.Περιμένω τα σχόλιά σας για μια επικοδομητική συζήτηση.
Α1[/b]: Δε νομίζω ότι υπάρχει νοήμων που να διαφωνεί στο να φύγουν τα Α1/Α2 -επιτέλους- από το κέντρο της Βούλας. Γιατί δε νοείται κορμός να μπερδεύεται στο εσωτερικό μιας περιοχής, χάνοντας πιθανόν και χρόνο από το δρομολόγιό του. Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι σε τοπικοποίηση και του Β1, δε θα πρέπει το Α1 να ενισχυθεί για να γίνει 10λεπτο στην αιχμή; Γιατί από Βούλα έως Καλαμάκι θα είναι η μόνη γραμμή που θα πηγαίνει Πειραιά.
Α5/Β5: Απόλυτα σύμφωνος! Φτάνει πια η κατάντια των κορμών που ανέλαβαν και τοπικά (βλ. Α1/Α2, Α3/Β3, Α4, Α5 κλπ).
Α6 (νυν 049): Εγώ είχα σαν σκέψη τα 040 και 049 να γίνουν 2 κορμοί με αριθμούς Α40 και Α49 αντίστοιχα και το πρώτο (040) να έφευγε και από Θησέως και να έπιανε μόνο Συγγρού, αλλά και το Α6 δεκτό! Αρκεί να μην το συγχέουν ότι επανήλθε το τρόλεϊ 18 σε μορφή λεωφορείου!
Α7: Πολύ σωστή η πρόταση για τροποποίηση. Όπου και να βάλουμε την αφετηρία, το Α7 πρέπει να εξυπηρετεί ΟΛΗ την Αλεξάνδρας, από την αρχή έως το τέλος της!
Ε7/Ν7: Η σκέψη η δικιά μου ήταν το Ε14 να κοπεί από Υπ. Παιδείας και να πηγαίνει Κηφισιά, να γίνει κορμός με όλες τις στάσεις και αριθμό Α14 και να γίνει προσπάθεια συγχρονισμού με το Α7. Σ' αυτή την περίπτωση το Χ14 θα καταργούνταν και το νέο Α14 θα γίνονταν 24ωρη γραμμή.
ΥΓ: Εννοείται πως "λατρεύουμε" τους εργαζόμενους του Υπουργείου! Και φροντίζουμε για την υγεία τους. Οπότε ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ!
B8: Συμφωνώ! Άλλωστε δε βλέπω να μαζεύει και τον τρελό κόσμο από κέντρο. Μέχρι Άνω Πατήσια και πολύ τους είναι!
Γ9: Και σε αυτό σύμφωνος! Έχουν το 6 έως τον Κόκκινο Μύλο. Αρκεί πιστεύω.
Γ12: Εφόσον υπάρχει το 25, ποιος ο λόγος να συνυπάρχουν;
Α15/Β15: Μία γραμμή (Α15) και όλα κομπλέ!
Α16/Β16/Γ16: Θα γίνω κακός αν πω ότι καλό θα ήταν οι κορμοί να περιορίζονται εντός Λεκανοπεδίου και για τα περιξ να υπάρχουν ανταποκρίσεις με τοπικά;
Συνεπώς, προτείνω το Α16 να κοπεί στο Παλατάκι (νυν ΤΕ/Β15) και να δημιουργηθεί μία τοπική ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ. Το Β16 να καταργηθεί, όπως και το Γ16, το οποίο καλύπτεται και από το τροφοδοτικό 866.
Χ63: Αριθμός τοπικού (8xx), διαδρομή ΜΑΝΔΡΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ, και διαδρομή εκτός Ελευσίνας (μέσω ΝΕΟΑΚ). Για τον Αγ. Σωτήρα αρκεί το ΚΤΕΛ. Δεν έχουν κάτι παραπάνω από την Ανάβυσσο ή το Λαύριο για να έχουν αστικό.